Äpplet och Lyon !!!

På tal om engelska kommentatorer.

Kollade WSS racet igår med engelska Eurosports kommentatorer och det tog dem ett halvt varv att notera att 2:an och 3:an kört om 1:an. De skrek hysteriskt och kunde inte förstå vad som hänt :rolleyes:

De som varit bisittare är i normalfallet Skalman, men jag har även haft Peter Lindén, Don Q, GSXR1100R, Pjoscar och Vingelmar Tjockagård. Stolt har jag varit för allihop, ingen har direkt haft tunghäfta:D
Helt klart en rolig grej att prya som speaker, dock är man rätt slut i kolan efter en dags babblande... mer slut än vanligt.

Jag ger mig in i ämnet och tycker nog att Äpplet och Lyon är rätt ok även om de engelska kommentatorerna klar är roliga att lyssna på.

Vad skulle alternativet vara, föredrar ni någon som Johan Thorén när han kommenterade i Race? Där verkar ord per sekund av nonsens vara viktigare än substans. Hans paradgren var ju att räkna upp placeringen av förarna i varje kurva. Det är jobbigt.

Det roliga är att läser man engelska MC-tidiningar så har dom poll och e-mailfrågor om vad man tycker om de olika engelska, här i tråden gudabenådade, kommentatorerna, typ om de är tillräckligt bra eller inte. Det är ju rätt intressant...:rolleyes:

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back