Äntligen!!!

mojjsan skrev:
en sak är säker, du får ingen annan hoj med det ljudet, det är nämligen patent på det :)

Så om Jag har en spetta och har taskigt stäld tändning, då kan det komma en byrokrat och kräva mig på pengar? eller slår dom sönder knäna?

Teo skrev:
Så om Jag har en spetta och har taskigt stäld tändning, då kan det komma en byrokrat och kräva mig på pengar? eller slår dom sönder knäna?

är du dum? det är vinkeln på cyllarna dom har patent på, det i sin tur ger ett vist ljud mot andra twin med helt andra grader hd har v45*
aprila har väl v60* den som ligger närmast hd för att få typ samma ljud är indian med v43*, hd´s v45* är jag övertygad om är världspatent

Last edited:
Maax skrev:
Skulle bli högst förvånad om det gäller utanför US........om det gör det så tar jag tillbaka det jag sa innan, patentverken är tydligen :tomten dom med. :tungan

P.S. Tror ni patentet för förbränningsmotorn gått ut än....har första tjing i så fall :D

Man måste ansöka om patent för varje land var för sig :)

Joeni skrev:
Får en känsla av att de som tycker att de går som skit, troligen blivit beroende av symaskinsljud för att uppfatta acceleration :(
och vid tokfortåka stannar även deras uppfattning om vad man ska ha en hoj till.

Jag smällde minTL1000 på bana, och fick då låna en XB12R... På tomgång lät den ballt och vibrerade och ingav förväntningar. Ger ett kort gaspåslag och väntar mig att det ska brappa till, istället varvar den upp och sjunker i varv som en gammal 45.000milad 245 med en banan i avgasröret. Då kände man var ribban låg, och visst var den så på banan... Rätt ok i svängarna och inbromsningarna, men hallå, var är pulvret? Bytte till en kompis VTR1000F några varv. 110 häst, kändes som en raket på alla plan i jämförelse, med betydligt högre sluthastighet på långa rakan. Men vassare än en 125.a som nån skrev, det är den såklart mycket värre än.

BridgeMill skrev:
Äntligen har jag hittat hojen jag vill ha!!! :banana

Det kommer att bli en Buell XB12R -04 svart med racekit :yoparty
Absolut världens snyggaste, fräckaste, coolaste, vackraste båge!!!! Alla kategorier...

Jag menar lyssna bara på den http://www.harley-davidson-site.de/media/xb12r/buellxb12r.wmv

Helt underbart :Bugar

Tjenare BridgeMill :)

Jag står på din sida! Det är en skitkul hoj!
Den är precis vad jag vill ha och det låter som om den kommer passa dig perfekt oxå! :tummenupp

Dem flesta verkar ju tyvärr inte nöjda med nåt annat än det som vann Masterbike senast.... Men för oss andra är det ju trevligt med alternativ, och Buellen är ett bra sådant! Du kommer att ha skitkul på små kurviga vägar när du lärt dig att köra efter vridet :)

Om du har några frågor om hojen så är det bara att pm'a, jag kan nog hjälpa dig!

Hoppas du lyckas få ett bra pris på den oxå :yoparty

Mvh
Björn

BridgeMill skrev:
Bryr mig inte om den en trött HD, varför skulle jag det???? Varför skall jag va som alla andra? Måste man åka riskokare????

Jag vill ha en för den e helt sjukt snygg!!!!

Ställ en vanlig japs (R1 K5 zx10R) och XB12R brevid varandra och se vilken som får mest uppmärksamhet. Jag tror jag vet svaret....

Fy för dussinhojar :mad:

Jag menar... kolla bara....
Efter som du vill vara annorlunda köp den!!!!Sen kan du skriva i den här tråden igen vilket jävla skit till hoj du köpt.Hd:s teknik var ju modern när din farsa fick sina första fjun på överläppen. Snygg? köp en affisch och sätt på väggen. Jag kan inte förstå hur man kan betala så mycket pengar för
en hoj som har ett BRA LJUD, men som för övrigt suger fett. :arsele

Last edited:
Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda