mojjsan skrev:en sak är säker, du får ingen annan hoj med det ljudet, det är nämligen patent på det![]()
Så om Jag har en spetta och har taskigt stäld tändning, då kan det komma en byrokrat och kräva mig på pengar? eller slår dom sönder knäna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mojjsan skrev:en sak är säker, du får ingen annan hoj med det ljudet, det är nämligen patent på det![]()
Teo skrev:Så om Jag har en spetta och har taskigt stäld tändning, då kan det komma en byrokrat och kräva mig på pengar? eller slår dom sönder knäna?
Maax skrev:Skulle bli högst förvånad om det gäller utanför US........om det gör det så tar jag tillbaka det jag sa innan, patentverken är tydligendom med.
![]()
P.S. Tror ni patentet för förbränningsmotorn gått ut än....har första tjing i så fall![]()
Joeni skrev:Får en känsla av att de som tycker att de går som skit, troligen blivit beroende av symaskinsljud för att uppfatta acceleration![]()
och vid tokfortåka stannar även deras uppfattning om vad man ska ha en hoj till.
BridgeMill skrev:Äntligen har jag hittat hojen jag vill ha!!!![]()
Det kommer att bli en Buell XB12R -04 svart med racekit![]()
Absolut världens snyggaste, fräckaste, coolaste, vackraste båge!!!! Alla kategorier...
Jag menar lyssna bara på den http://www.harley-davidson-site.de/media/xb12r/buellxb12r.wmv
Helt underbart![]()
Efter som du vill vara annorlunda köp den!!!!Sen kan du skriva i den här tråden igen vilket jävla skit till hoj du köpt.Hd:s teknik var ju modern när din farsa fick sina första fjun på överläppen. Snygg? köp en affisch och sätt på väggen. Jag kan inte förstå hur man kan betala så mycket pengar förBridgeMill skrev:Bryr mig inte om den en trött HD, varför skulle jag det???? Varför skall jag va som alla andra? Måste man åka riskokare????
Jag vill ha en för den e helt sjukt snygg!!!!
Ställ en vanlig japs (R1 K5 zx10R) och XB12R brevid varandra och se vilken som får mest uppmärksamhet. Jag tror jag vet svaret....
Fy för dussinhojar
Jag menar... kolla bara....

|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|