Äntligen!!!

LÅter brutalt... Ännu mer ljud med helsystem... Vet att det står en Gul/svart på MC Tjänst i Vetlanda med helsystem och chip, 350mil För 76000kr tror jag de ska ha... Men som sagt låter BRUTALT med helsystem...

///Micke

Mr_Mike skrev:
LÅter brutalt... Ännu mer ljud med helsystem... Vet att det står en Gul/svart på MC Tjänst i Vetlanda med helsystem och chip, 350mil För 76000kr tror jag de ska ha... Men som sagt låter BRUTALT med helsystem...

///Micke

Tack för tipset, ska kolla det...

BridgeMill skrev:
Äntligen har jag hittat hojen jag vill ha!!! :banana

Det kommer att bli en Buell XB12R -04 svart med racekit :yoparty
Absolut världens snyggaste, fräckaste, coolaste, vackraste båge!!!! Alla kategorier...

Jag menar lyssna bara på den http://www.harley-davidson-site.de/media/xb12r/buellxb12r.wmv

Helt underbart :Bugar
Buell är väl inget annat än en trött HD, det finns ju hur många twinnar som helst att välja bland. Ta en funderare igen

MickeG skrev:
Buell är väl inget annat än en trött HD, det finns ju hur många twinnar som helst att välja bland. Ta en funderare igen

Bryr mig inte om den en trött HD, varför skulle jag det???? Varför skall jag va som alla andra? Måste man åka riskokare????

Jag vill ha en för den e helt sjukt snygg!!!!

Ställ en vanlig japs (R1 K5 zx10R) och XB12R brevid varandra och se vilken som får mest uppmärksamhet. Jag tror jag vet svaret....

Fy för dussinhojar :mad:

Jag menar... kolla bara....

Bifogat

• XB12R_c1.jpg
    XB12R_c1.jpg
    79.5 KB · Visningar: 317
Last edited:
BridgeMill skrev:
Bryr mig inte om den en trött HD, varför skulle jag det???? Varför skall jag va som alla andra? Måste man åka riskokare????

Ställ en vanlig japs (R1 K5 zx10R) och XB12R brevid varandra och se vilken som får mest uppmärksamhet. Jag tror jag vet svaret....

jag tycker buellen är grymming fet, men som ngn säger trött hd fattar jag inte
tycker den har ett grymmt bra drag har kört en massa olika bullisar tycker dom alla gick hyffsat..

BridgeMill skrev:

Nu vet jag inte om den supertrötta Sportsterspisen är utbytt, men den -03 jag provade var trött som en gammal surhoj trots racekit för 20.000,-

Mest uppmärksamhet får man ändå av småungar som kollar "hur fort den går" :3freak

Provkör.

BridgeMill skrev:

Lätt jag hade kollat på Buellen. Jag undrar vad killen som designat den har knarkat för något :confused:

BridgeMill skrev:

Trots att man får mer uppmärksamhet utklädd till Ronald MC Donald så väljer jag att inte göra det.

//Fredde

freddexwing skrev:
Trots att man får mer uppmärksamhet utklädd till Ronald MC Donald så väljer jag att inte göra det.

//Fredde

Jag undrade bara varför man måste ha en hoj med 150 160 hk. Man får ju bara köra i 110 ändå :angel

tycker buellen är litte häftig men gillar inte ljuddämparens plasering tänk när den blir lite till åren och spottar ur sig lite olja som landar så fint på bak slangen eller har jag fel :kryckor

Framkåpan och lyset är väl sådär, men bara frambromsen gör ju hojen värd en hel del. :tummenupp

Har tittat lite på den senaste modellen faktiskt, den är trots allt rätt så läcker...jäkligt liten måste jag säga....kan ju inte uttala mig om hur den går och så vidare...men som någon sa tidigare...det finns ju twinnar troligen går mycket bättre och är betydligt snyggare :tuttar :gnissla

.

Hur snygg som helst! Köp en och turboladda när du ev har tröttnat på effektbristen...

BridgeMill skrev:

Jag har kört den och i jämnförelse med min dåvarande Retta (01) så var den rutten på alla pungter. Dessutom ser sving,fälgar och ram ut att komma ifrån BR-leksaker. Ställer man den brevid t.ex en R1-04 så får den knappast mer uppmärksmhet om det nu är det du är ute efter... :3freak

Men visst, Jag har hört det där förut "Jag vill inte ha en BMW, det är en dussinbil, Jag tar hellre en Trabant..."

Nä, skämtåsido. gillar du hojen är det bara att köpa, men den är ganska oförsvarbar när det finns andra hojar med ljudet du letar efter som dessutom går att åka på.

duckar...

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...