Äntligen snabbare än Björn!!

av alla som nu köper de nya 04orna, hur vore det om ni recenserade hojarna lite ur ert eget perspektiv och inte ur Bike eller nån annna tidning tycker.
Vore kul att läsa hur ni upplever hojarna, det är allt för mycket "jag köpte en sån här, ball va?".

äckligt avundsjuk, jag vill sno den av dig och köra sviesta... :huvet

För att få den toppeffekten är hojen kortslagig och förlorar då en del i botten, det kommer nästa Sucka 1000 vara med kan man nästan garantera.

Dessutom är den säkerligen långt ifrån vad man kallar slö, säker helt funktionsduglig även på lägre varv, annars finns ju helt andra typer av hojar att köpa om man nu bara vill åt kraften på låga varv.

:) här snos inget :tungan
Mike the bike skrev:
Försök gärna men ta inte illa upp om det resulterar i ett mycket långt å allvarligt sjukhusbesök :hihi

/M

Wuushu skrev:
Kan inte sägas bättre av en riktig fjant. :tummenupp

Tam hoj.. tror mer det handlar om liten ***** komplex. :)

Grattis till nya hojjen! Den är GRYM!

Alternativet är ju att faktiskt läsa mer än bara det man vill läsa, och se att Zeb har kört en 10a och således kan jämföra mot sin egen gixxer. Iom att tidningarna beskriver gixxern som kralligast i botten så är det kanske inte helt omöjligt att det faktiskt är så? Jag har inte kört nån 10a så jag vet inte.

Med Mike the bike på :confused:

PS. Det kommer finnas många andra hojar som kör åttor kring mig, utan tvekan.. Hoppas det är någon CB900 från åttitalet, då kan vi säga att den är snabbare än min hoj :tungan DS.

//jaG

WASP skrev:
Var inte för styv i korken nu :D , ska du köra på sviestad i röd grupp som kommer det antagligen att vara en tia där som kör i åttor runt dig + en blade 04... dom var där sist iallafall :död

Lugn och fin och provkör båda. Precis som jag skrev är den underbar att köra och har en underbar topp, men som sagt, den är tam i botten.... allt i jämförelse med R1000-03/04

Läs om läs rätt (om du är ett moppefucko så kan du tillåme kolla i Bike och se vridkurvorna... :tungan )

//jaG

Wuushu skrev:
Kan inte sägas bättre av en riktig fjant. :tummenupp

Tam hoj.. tror mer det handlar om liten ***** komplex. :)

Grattis till nya hojjen! Den är GRYM!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...