Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rasorblade skrev:2064499Faan äntligen behöver man inte skämmas för ljudet när man "gausar"....
![]()
![]()
Synd att man inte kan ta en sväng nu..Faan jefla snö/regn
![]()
Ljudfil kommer senare........![]()
JB74 skrev:2064528Maffigt, va pyntade du för ett sånt eldrör? Vem säljer?

Hmm hittar ingenstans å lägga den?Krille-666 skrev:2064770fixa en ljudfil nu![]()

Den är inte så stor..Ska jag maila över denMjO skrev:2064956Jag kan slänga in den på min webbserver, iofs bara 1 Mbit upstream, så det kan bli lite tungt, eller lägga den på en webbserver på jobbet så länge![]()
lägg upp den på Min FTP om inte filen är för stor.Rasorblade skrev:2064958Den är inte så stor..Ska jag maila över deneller har du MSN?

philsson skrev:2064969lägg upp den på Min FTP om inte filen är för stor.
EDIT: Döp filen till nåt vettigt bara, så man slipper kolla igenom 1000 filer för att hitta det man vill åt.![]()

fick över 10mb. Det blev många som började tanka hem den innan du laddat upp hela klart. Tar bort den nu. Prova igen.Rasorblade skrev:206497618mb...här kommer den!!![]()
Döpt till X-racing!!
edit blev ngt fel...fick du över den?
philsson skrev:2065003fick över 10mb. Det blev många som började tanka hem den innan du laddat upp hela klart. Tar bort den nu. Prova igen.![]()

Det är filmat med digitalkamera så ha överseende med kvaliténphilsson skrev:2065003fick över 10mb. Det blev många som började tanka hem den innan du laddat upp hela klart. Tar bort den nu. Prova igen.![]()
Krille-666 skrev:2065126tycker du det är stor skillnad jämfört med orginalkröken? Måste man bestycka osv?
Rasorblade skrev:2065134MEGASTOR skillnad på ljudet!!! Bara gasade i förrådet har inte kört den ännu och ja den skall bestyckas om.....antingen 170, 172 munstycke
. Men tycker orginal ljudet är lite för klent 
Är inte så haj på pillandet själv...men skall ha en övervakande hand när jag gör det!!Krille-666 skrev:2065143ok najs! Jag har dock en dålig erfarenhet så fort jag börjar pilla med grejjer brukar saker börja krångla.
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026