Äntligen premiär!

Zesse

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Yamaha FZR1000 -89
Weeeeeeeee! Fick äntligen tagit min premiärtur igår, efter många om och men.. ramlade inte ens!! :hihi
Köpt nytt batteri och grejer.. helt tomt var det.. har dock något problem med elen, efter jag satte på miniblinkers... säkringen går så fort jag drar på dom... och om det inte är något slags produktionsfel på dom, så beror det INTE på kortslutning,.. jävligt skumt alltihop.... Men jag kan ju köra nu iaf.. alltid nåt..
 
va fan ska man ha blinkers för, det e ju inte så att blisterna bryr sig...
Titta å kör!!!

Då blir det ett gött gäng till helgen om bara det kan bli väder...
 
Wolfskin skrev:
va fan ska man ha blinkers för, det e ju inte så att blisterna bryr sig...
Titta å kör!!!

Då blir det ett gött gäng till helgen om bara det kan bli väder...
Kan man ha dom för att visa andra som åker med vilken håll vi ska svänga åt? :7peta
 
Firefly skrev:
Kan man ha dom för att visa andra som åker med vilken håll vi ska svänga åt? :7peta
Brukar märkas när hojen framför svänger å hinner man inte med så ligger man för nära... :3freak
 
Zesse skrev:
Weeeeeeeee! Fick äntligen tagit min premiärtur igår, efter många om och men.. ramlade inte ens!! :hihi
Köpt nytt batteri och grejer.. helt tomt var det.. har dock något problem med elen, efter jag satte på miniblinkers... säkringen går så fort jag drar på dom... och om det inte är något slags produktionsfel på dom, så beror det INTE på kortslutning,.. jävligt skumt alltihop.... Men jag kan ju köra nu iaf.. alltid nåt..

Man ska ju alltid byta relä när man sätter på miniblinkers...gjort det?
 
Poffer skrev:
Man ska ju alltid byta relä när man sätter på miniblinkers...gjort det?

Nej, men jag har hittat felet... det var ett produktionsfel... var kortis i en av dom jävlarna... bara byta, så är det lugnt..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top