Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SkorvKalle skrev:Nu ska ni få se, här kommer lite bilder![]()
Aka "Hot paint" från biltema för 39krpaddesputnik skrev:Skit snygg, men fixa sån 600 grader värmetålig färg och slipa av rosten från avgasröret med stålborse först!
Btw. Kan du fixa en bild på Instrumentbrädan till mig?![]()
Nejvbie skrev:Aka "Hot paint" från biltema för 39kr
paddesputnik skrev:Skit snygg, men fixa sån 600 grader värmetålig färg och slipa av rosten från avgasröret med stålborse först!
Btw. Kan du fixa en bild på Instrumentbrädan till mig?![]()

fan vad krångligt det ser ut att få i nyckeln.. är det så pilligt som det ser ut?Bejiooorn skrev:Här är en bild på min instrumentpanel iallafall, och varför slipa och ha sig när man kan köpa nytt avgasrör istället? Orginal är så fult iallafall![]()
nicke skrev:fan vad krångligt det ser ut att få i nyckeln.. är det så pilligt som det ser ut?
Näedå, fungerar jädrigt bra faktiskt! Biltema är kvalité ;DcRoC skrev:Räkna med en burk i veckan om du vill hålla avgasystemet rostfritt![]()
SkorvKalle skrev:Slänger upp en effektkurva oxå.. 21.4 bhp
Bejiooorn skrev:vad är bhp (hp = horsepower)? crm:en ska ju ha 27hk ostrypt, din kanske fortfarande är strypt i insuget men ostrypt i kröken (eller tvärtom).
) 27 hästar original är nog lite fantasisiffror plus att det är hästkrafter på veven, inte bakhjuletBejiooorn skrev:vad är bhp (hp = horsepower)? crm:en ska ju ha 27hk ostrypt, din kanske fortfarande är strypt i insuget men ostrypt i kröken (eller tvärtom).

Huh? Han jag köpte min av sa att dom hade bänkat den till ca 28 hästar.SkorvKalle skrev:hästkrafter på bakhjulet! 27 hästar original är nog lite fantasisiffror plus att det är hästkrafter på veven, inte bakhjulet
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |