Äntligen!!! ny hoj i garaget

Grattis Felix!

Efter vad mc-pressen skrivit om den där så tror jag att du kommer bli tok-nöjd! Verkar vara jävligt grym!

grattis men fan bytrer du inte hoj typ jämt?

du hade la en falco förra våren och en gixxer 1000 i höstas och nu ny igen ??? eller är du en sammlare?

kör hårt!

Gratis! Eller grattis menar jag, för gratis vär den ju knappast varit.

hornet oskar skrev:
grattis men fan bytrer du inte hoj typ jämt?

du hade la en falco förra våren och en gixxer 1000 i höstas och nu ny igen ??? eller är du en sammlare?

kör hårt!
Man kunde ju önska att man hade möjlighet att ha alla hojarna samtidigt, hade två falcos, den ena blev stulen. Sen sålde jag tusingen då jag fick ett bra erbjudande på 750:in... denna hojen skall jag ha ett tag har jag sagt... vi får se vad som dyker upp -05... :D

/Felix

hehe gött e det omväxling förnöjer elleR?

ha det gött och kör föriktigt!

/oskar

grattis, rätt hoj utan tvekan, en 1000 varvar ju som en traktor, varv ska det va annars kan det kvitta.
-05 kommer en ny 1000R som slaktar allt, igen, förhoppningsvis då kortslagig.

hornet oskar skrev:
hehe gött e det omväxling förnöjer elleR?

ha det gött och kör föriktigt!

/oskar
Omväxling förnöjer sen har jag varit bra sugen på nya 750:in sen den kom ut. 05 kommer ju nästa tusing, skall bli väldigt spännande att se vad det är egentligen... men nu skall man inte tänka så långt, skall lära känna den här hojen utan och innan först!

Att ta det lugnt är lättare sagt än gjort men jag skall snart bli farsa och det gör att man inte chansar, nöjd med R1:an?

/Felix

Felix skrev:
Omväxling förnöjer sen har jag varit bra sugen på nya 750:in sen den kom ut. 05 kommer ju nästa tusing, skall bli väldigt spännande att se vad det är egentligen... men nu skall man inte tänka så långt, skall lära känna den här hojen utan och innan först!

Att ta det lugnt är lättare sagt än gjort men jag skall snart bli farsa och det gör att man inte chansar, nöjd med R1:an?

/Felix

nöjd som fan =)

har lagt lika mycket som jag fick för horneten så det känns som ett bra uppsving =) 1000 ggr bättre maskin

Felix skrev:
Det blev en blå/vit som en gsxr skall vara... dessutom den enda färgen på 750:in som tas in i sverige. :rolleyes:
Men usch vad ful den är. Blä :arsele

Grattis :tummenupp

Jag har också köpt ny hoj ju :yoparty

Mille RSV R -03 helt ny, hämtar den på torsdag eller fredag :banana

Stort grattis. :tummenupp
Så jäkla skönt att du äntligen har fått hem den.
Snart ska det åkas. :tungan

Grattis =)

Hämtade hem en jag också för några dagar sedan, ska hem å köra till helgen. Första stora hojen sen 125:a för min del.

Eklund skrev:
Grattis =)

Hämtade hem en jag också för några dagar sedan, ska hem å köra till helgen. Första stora hojen sen 125:a för min del.

Grattis!

Men ta det lungt!!!!

/D

Måste nya hojar köras in fortfarande? Enda flång nya hojen jag köpt var en CBR6 '93 och då var det 160 mil under 5-7000 rpm, dessutom med strypbrickor i (åkte ur vid första servicen). Grattis till en hoj med lagom storlek. Snyggaste 750'n är dock fortfarande '00an. För mycket vitt på '04an (men jag skulle inte tacka nej om jag fick en) Spring och köp Yoshimura helsystem nu!

Grattis!!!
Det verkar vara en jävulskt skön hoj, dessutom snygg! :yoparty

Det är säkert en grym hoj men reklamen de kör för den på Eurosport är så ruskigt dålig, den där en 750 står och börnar så att jorden rasar.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti