Äntligen lite halvtorra vägar! =)

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Hoj
Z1000
Premiärtur idag i södra Stockholm :D
Nya däck kan ju va hala, så lika bra att värma dom lite först....

[YOUTUBE-ID]NNRg1B0hYag[/YOUTUBE-ID]

Bifogat

• IMG_0480.jpg
    IMG_0480.jpg
    240.4 KB · Visningar: 134
  • IMG_0482.jpg
    IMG_0482.jpg
    241.9 KB · Visningar: 134
Äh, justera ventilerna så låter det nog bättre..;)

Vare därför den lät som en tamburin?

Driver du med oss:vaFörstår om du aldrig hört Ducce med torrkoppling förr..en gammal granne rusade över när jag för ett par år sedan hade besök av en med Ducce då han for iväg o sa:-För fan han hade ju fel på motorn, vad de lät illa:D

Hehe, men på nåt sätt så kan jag tänka mig och byta bort min ninja...mot en 999..:)

Så om nån är less på skrammel så.....:)

Last edited:
Jag tog också premiärturen idag! Skulle egentligen gjort det tidigare då vi haft väder för det ett bra tag nu, men hojen hade körförbud och jag lyckades inte få tag i besiktningstider...:huvet Men idag blev det första rundan!:) Blev dock inget vidare åka, det var en ren transporttur till/från verkstad inför besiktningen nu på måndag... Och det regnade dessutom:D

Var iväg en vända till centrum för att komphandla lite, fick en enduro framför mig som slangade.. Abstinensbesvär, kan jag lova.

10 mil blev det idag, hälsade på någon röd sh på Sveaplan och språkades lite med en Yamaha custom vid två rödljus. Längtar efter lite mer inspirerande torra vägar dock...

Stod på jobbet idag och såg en Svart Busa glida förbo sådär småkaxigt.
Eller ja, har sett ett gäng Sh idag och är jävligt avis. Speciellt om man jobbar utomhus mitt på Medis och ser/hör dom :S

Premiärtur för mig ockå idag, fast bara en kort sväng fram å tebx till macken. Sen ägnade jag eftermiddagen åt att montera nya Mivv Suoni slip ons vilkegt blev klart runt 18, då var det bara att puttra in i garaget. i morgon, om vädret tillåter trots snövarningen, ska jag rycka ut db-dödarna å ta en till sväng.
I värsta fall får man väl köra upp och ner i garaget :)

needå starta hojen lät gå 10 min går ljuvligt på tomgång går in ska pissa typ fastnar 2-3 min kommer ut rycker så in i helvete från hela skiten o står på 134 grader håller på dö gör man!!! men verkar gå fint än... ska kolla över kylsystemet imon...

Goofy,,,Hade inte du en blå(ish) pastamoppe ?? stulen? krash?

syns snart :)

Du har så rätt så rätt. Men det är samma hoj. Jag lät "Lackarballen" här på sporthoj lägga på lite "Ducati anniversary red" i vintras. Tycker att hojjen vart rätt mycket snyggare nu faktiskt! :)

Tog premiärtur med Millen igår. Det var alltså första gången jag över huvud taget körde den. :tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!