Äntligen lite halvtorra vägar! =)

Såhär vart min dag.. Hoppades på att få en jungfru tur med hojen men nejnej nu har de snöat hela dagen.

2vsqf5j.jpg

Du har så rätt så rätt. Men det är samma hoj. Jag lät "Lackarballen" här på sporthoj lägga på lite "Ducati anniversary red" i vintras. Tycker att hojjen vart rätt mycket snyggare nu faktiskt! :)

Det gjorde du rätt i tycker jag. Ducati ska vara röda. Ruskigt tjusig hoj du har föresten! ;)

Tog en premiärtur idag faktiskt, dock blev det på min DR. Är så himla söligt och grusit fortfarande och den gråter jag inte över om jag lägger omkull den.

Soligt och fint idag med torra vägar här i sydsverige +10 grader.

Blev 10 mil :banana

Hade tänkt att ta en liten försiktig förstatur idag, men då kom det givetvis mer snö!
Har besiktningstid på tisdag, får kanske bli att boka om :huvet

Lördags var det kanon väder här i dalarna, åkte motard hela dan :tummenupp och planen var att köra hela söndag med, men här kom det över 1dm snö på söndag, vilken jävla besvikelse........:huvet

Lördags var det kanon väder här i dalarna, åkte motard hela dan :tummenupp och planen var att köra hela söndag med, men här kom det över 1dm snö på söndag, vilken jävla besvikelse........:huvet

jotack. Det var inte bättre här i Uppsala heller. Jag var ute en liten premiörtur i onsdags. Då kändes det som att våren och MC-säsongen var nära förestående. Men så kom den där decimetern snö igår. Och imorse var det en gnistrande vacker vintermorgon man vaknade upp till.
Fel tid på året för det. Jag blir snart galen av att inte få köra hoj.

Idag vart det fikapremiär på Rosenhill! :tummenupp

Bara jag och en till tapper själ... :)

Bifogat

• IMG_0486.jpg
    IMG_0486.jpg
    241 KB · Visningar: 68
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!