Äntligen köpt en hoj!

hållundan skrev:
Kladda lite diskmedel på insidan av visiret. Bara ett tunt lager. Det hindrar imman från att fästa...

Jag upplever det som "värst" nu när det är lite kyligare ut. Då säsongen är igång på allvar har jag inga problem med imma. Har inte heller nässkydd i min hjälm. Den är ändå svindyr. :(

mjo, de funkar sålänge jag gör så inför varje tjörning. Hde varit skönt att slippa just det momentet. :rolleyes:

Mark skrev:
mjo, de funkar sålänge jag gör så inför varje tjörning. Hde varit skönt att slippa just det momentet. :rolleyes:
Gör det max 2 gånger per säsong kanske... Det funkar för mig...

Det finns ju medel man kan köpa och kladda på. Vet ej namnet på dessa bara. Ska visst vara svindyra också. Sen om de funkar är en helt annan femma...

Grattis!

Nu får du den stora äran å ändra (har du inte gjort det än?!) Till att du har en en VX 800 istället för att det skall stå som det gör nu, vill ha en hornet/er5/osv under beskrivningen Hoj:

:tummenupp

JONQAS skrev:
Grattis!

Nu får du den stora äran å ändra (har du inte gjort det än?!) Till att du har en en VX 800 istället för att det skall stå som det gör nu, vill ha en hornet/er5/osv under beskrivningen Hoj:

:tummenupp

Sådär ja! :-)

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...