Äntligen köpt en hoj!

hållundan skrev:
Kladda lite diskmedel på insidan av visiret. Bara ett tunt lager. Det hindrar imman från att fästa...

Jag upplever det som "värst" nu när det är lite kyligare ut. Då säsongen är igång på allvar har jag inga problem med imma. Har inte heller nässkydd i min hjälm. Den är ändå svindyr. :(

mjo, de funkar sålänge jag gör så inför varje tjörning. Hde varit skönt att slippa just det momentet. :rolleyes:

Mark skrev:
mjo, de funkar sålänge jag gör så inför varje tjörning. Hde varit skönt att slippa just det momentet. :rolleyes:
Gör det max 2 gånger per säsong kanske... Det funkar för mig...

Det finns ju medel man kan köpa och kladda på. Vet ej namnet på dessa bara. Ska visst vara svindyra också. Sen om de funkar är en helt annan femma...

Som sagt innan. Är det kallt får man göra det hela tiden :(

Grattis!

Nu får du den stora äran å ändra (har du inte gjort det än?!) Till att du har en en VX 800 istället för att det skall stå som det gör nu, vill ha en hornet/er5/osv under beskrivningen Hoj:

:tummenupp

JONQAS skrev:
Grattis!

Nu får du den stora äran å ändra (har du inte gjort det än?!) Till att du har en en VX 800 istället för att det skall stå som det gör nu, vill ha en hornet/er5/osv under beskrivningen Hoj:

:tummenupp

Sådär ja! :-)

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen