Äntligen... II

Hon ska f*n inte gömmas nån stans! Hon kan skämmas för sitt staff och ha de på nacken för helvet* .... hjälp dem hemlösa istället som man fan ser varje dag när man går från skolan o går rundor o kollar i papperskorgar efter burkar eller är hur lyckliga som helst när dem har fått ihop typ 5 kronor så dem kan gå o handla ett äpple typ... fyfan vad jag blir förbannad.

Skulle ju inte förvåna mig om Idiot Sverige nu ska ge hon en grymt nybyggd fin villa ute på landet och inte ska betala en spänn.

Quaya skrev:
Hon ska f*n inte gömmas nån stans! Hon kan skämmas för sitt staff och ha de på nacken för helvet* .... hjälp dem hemlösa istället som man fan ser varje dag när man går från skolan o går rundor o kollar i papperskorgar efter burkar eller är hur lyckliga som helst när dem har fått ihop typ 5 kronor så dem kan gå o handla ett äpple typ... fyfan vad jag blir förbannad.

Skulle ju inte förvåna mig om Idiot Sverige nu ska ge hon en grymt nybyggd fin villa ute på landet och inte ska betala en spänn.

Om du läst hela tråden så hade du sett att hon redan har avtjänat sitt straff och att brittiska staten betalar hennes uppehälle i sverige.

Markus skrev:
Jepp, det löser sig. Frågan är inte om man får jobb utan när. (Och hur man ska ha råd med allt där emellan).
Inga problem.. Släng iväg ett Pm till Kajlyl! :tummenupp

Han har tydligen något knep för hur man kan gå hemma och håva in lika mycket flis som när man jobbar.. :hihi

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back