Markus skrev:Du har faktiskt förstått det rätt, jag tror dock inte Göran vill stöta sig med Sharon. De har samma dietist nämligen.
Och samma sugardaddy i form av Bush kanske....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Markus skrev:Du har faktiskt förstått det rätt, jag tror dock inte Göran vill stöta sig med Sharon. De har samma dietist nämligen.
Hon hade en hel våning själv va?Markus skrev:Stämmer bra det, hon hävdar för övrigt att hon blir torterad på Hinseberg. De serverar förgiftad mat och sätter ventilationen på max så att det blir ett så högt lufttryck i hennes cell att hon knappt kan andas.
Bingo skrev:Jävla sosseblaska, som lever på att den obildade (och då menar jag den djupt obildade) allmänheten varje dag skall få något att uppröra sig över, är vad det är.
Ey, Bingo kan ju ha rätt 
Silwer skrev:Hon hade en hel våning själv va?
Hon sitter ju inte med några andra vad jag förstår.
Man kan undra varför hon gnäller, hade hon fått suttit där hemma så hade det varit andra tongångar.
Blackninja skrev:Ey, Bingo kan ju ha rätt
![]()
Mjo, så jävla löjligt, o skriva vissa ord med större bokstäver så de ser ut som nåt helt annat på hållMarkus skrev:Visst är det en skittidning, men viss information kan vara riktig för det. En del kan vara intressant, en del är det inte. Tips om man vill slippa, kolla dn. Har det hänt något står det där. Utan "bindestrecksjournalistiken":
Polisen slog till - samtidigt
Vicoria åt - utomhus
Mördade - dömdes
Är det ingen mer som stör sig på det? Bindestrecken i kvällspressen alltså.

Silwer skrev:Arbeta upp en rejäl ilska nu, var är gladh?
Starstriker skrev:Lite OT kanske, men Markus, du måste ha väldigt lite att göra på jobbet eftersom du har benkoll på Aftonbladets rubriker![]()
Markus skrev:I ärlighetens namn har jag faktiskt inte speciellt mycket att göra. Jo förresten, söka nytt jobb.
Starstriker skrev:Ahupp. Jag är själv här av ungefär samma anledning. INte för att söka jobb, utan för att ha nåt att pyssla med när jag INTE söker jobb. Vad för typ av jobb letar du efter ?
Markus skrev:Försäljning/marknad inom elektronik/teknik. Är dock öppen för förslag. Elektronikbranchen är ganska beige i ärlighetens namn...
Vad jagar du?
gladh skrev:Att sen personer som har varit dömda och sedan suttit av sitt straff kommer till Sverige för att de fruktar för sitt liv, tja jag kan varken uppbåda någon form av ilska eller antipati gentemot detta. Det är väl snarare bra att vi faktiskt kan vara en fristat för personer som är hotade till livet.
gladh
Silwer skrev:Vad han nu fick straff för, jädra smusslarland det där.
Chrille skrev:Israel ja??! Kända för att mjäka sig.
Starstriker skrev:Försäljning/marknad inom teknik/IT. Främst tjänsteförsäljning men även "out of the box" försäljning av mer komplex karaktär kan vara tänkbart. Har hittat en hel del mer eller mindre intressanta jobb på sistone. Kommer iväg på en herrans massa intervjuer, men konkurrensen är stenhård. Av 2-300 sökande/tjänst finns det alltid någon som innehar _exakt_ rätt teknisk kompetens. Well. Det är bara en tidsfråga. Snart är det min tur.
Markus skrev:Jepp, det löser sig. Frågan är inte om man får jobb utan när. (Och hur man ska ha råd med allt där emellan).
Han avslöjade Israels kärnvapenprogram för en brittisk tidning. Israel svarade med att lura iväg honom till Rom (från England), drogade honom och förde honom till Israel där han dömdes av en militärdomstol.Silwer skrev:Vad han nu fick straff för, jädra smusslarland det där.
Tveksam till att Israel är en sådan så som de håller på med murar osv.sgtpepper skrev:Det är fan inte värdigt en rättsstat.
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller