Äntligen... II

Jajjemensan, det är för jävligt! Här har vi en ung tjej som ljugit för att skydda sin älskade pojkvän och nu har sonat för det. Iom att vi i det här sammanhanget VET att hennes mordiske pojkvän kom hem å mordkvällen och sa "Baby, I've just killed som teenage bitches. I need you to lie for the police" så förtjänar hon i sanning att fördömas för evig tid. Helt rimligt att jämföra med vår käre lustmördare Quick.

Det kan ju inte ha varit så att hon älskade den här killen djupt och innerligt och ljög för att hon verkligen trodde att han var oskyldig. Att hon trodde att han varit ute och promenerat ensam och ville förstärka hans alibi?

Hon ju naturligtvis inte sitta i fängelse som en konsekvens av att hon är en dålig människokännare och lite korkad?

Hon är ju inte dömd för medhjälp eller så...

Chrille skrev:
...så förtjänar hon i sanning att fördömas för evig tid.

Inte fängelse, hon skyddade pga att hon älskar... men gav senare upp då det var lönlöst. Ja, hon förtjänar straff, men inte livstid i fängelse. Räcker med ett litet tag i fängelse för att se över sitt liv... och ändra sig.

Swedie skrev:
Inte fängelse, hon skyddade pga att hon älskar... men gav senare upp då det var lönlöst. Ja, hon förtjänar straff, men inte livstid i fängelse. Räcker med ett litet tag i fängelse för att se över sitt liv... och ändra sig.

Precis det jag menade ju :gnissla Jag tycker bara det är magstarkt att få det till att vi importerar ett monster.

Chrille skrev:
Jajjemensan, det är för jävligt! Här har vi en ung tjej som ljugit för att skydda sin älskade pojkvän och nu har sonat för det. Iom att vi i det här sammanhanget VET att hennes mordiske pojkvän kom hem å mordkvällen och sa "Baby, I've just killed som teenage bitches. I need you to lie for the police" så förtjänar hon i sanning att fördömas för evig tid. Helt rimligt att jämföra med vår käre lustmördare Quick.

Det kan ju inte ha varit så att hon älskade den här killen djupt och innerligt och ljög för att hon verkligen trodde att han var oskyldig. Att hon trodde att han varit ute och promenerat ensam och ville förstärka hans alibi?

Hon ju naturligtvis inte sitta i fängelse som en konsekvens av att hon är en dålig människokännare och lite korkad?

Hon är ju inte dömd för medhjälp eller så...

Jag har ingen djupare kunskap i detta fall, det du referar till såg jag inte i texten. Hur som helst är det upprörande, enligt mig, att sverige blir en social soptipp för brottslingar från andra länder.

Haha. Hur ska vi få fart på den här diskussionen då. Blir ju knepigt då alla verkar eniga. :va

Ööööh. Jag tycker att eftersom hon sonat sitt brott så ska hon behandlas som vilken människa som helst. är det inte det som är iden med en fungerande rättstat ?

Markus skrev:
Jag har ingen djupare kunskap i detta fall, det du referar till såg jag inte i texten. Hur som helst är det upprörande, enligt mig, att sverige blir en social soptipp för brottslingar från andra länder.

Jag VET inte men jag anser att man kan ha ögona öppna för möjjligheten att det bara är frågan om en kär, korkad bimbo.

Att ge en sån tjej en fristad anser jag vara helt ok.... Men hon KAN ju vara ett perverterat monster också. Det vet vi inte.

Starstriker skrev:
....

Ööööh. Jag tycker att eftersom hon sonat sitt brott så ska hon behandlas som vilken människa som helst. är det inte det som är iden med en fungerande rättstat ?

Exakt, men eftersom det inte funkar i hemlandet för henne så hjälper vi till.

Chrille skrev:
Exakt, men eftersom det inte funkar i hemlandet för henne så hjälper vi till.
Vi hjälper ju inte ens till, hennes uppehälle och kostnader kommer ju att betalas av Storbritannien, hon kommer ju (om det nu är sant) enbart att bo här som vilken annan engelsman som helst, helt i enlighet med EUs direktiv om fri rörlighet. Jag tycker att det är en icke-nyhet.

sgtpepper skrev:
.... Jag tycker att det är en icke-nyhet.

Det var ju en tanke. Oavsett så har AB lyckats förstöra den här tjejens möjligheter att få en chans på ett nästan vanligt liv. Dom måste vara stolta över sitt jobb - fick med namn OCH bild om hon kanske skulle byta namn.

Markus skrev:
Skönt med ytterligare intellekt i tråden, låt mig gissa - du är antingen filosof eller författare?
Gissningslekar i separat tråd om jag får be.. :mattias

Arbeta upp en rejäl ilska nu, var är gladh?

Det har väl blivit populärt att låta folk sitta av straffen här, har vi inte nån jugoslavisk kärring i fängelse här med, hon som gjort sig skyldig till en massa dumt i kriget som var där?

Vi skulle väl låta nån jude som avslöja Israels kärnprogram komma hit och bo med hörde jag på nyheterna.

Silwer skrev:
Det har väl blivit populärt att låta folk sitta av straffen här, har vi inte nån jugoslavisk kärring i fängelse här med, hon som gjort sig skyldig till en massa dumt i kriget som var där?

Stämmer bra det, hon hävdar för övrigt att hon blir torterad på Hinseberg. De serverar förgiftad mat och sätter ventilationen på max så att det blir ett så högt lufttryck i hennes cell att hon knappt kan andas.

Markus skrev:
Dagens nyhetsrapportering om Sveriges svaga ryggrad:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,473758,00.html

Skönt att hon kommer hit, hon kanske kan bli polare med Quick. Ser fram emot att se resultatet av deras samarbete...
Ja men kom igen för fan. Lessnar du inte själv på Aftonbladet och deras pesudonyheter? Man kan varken basera en rimlig världsbild på eller få den bekräftad av källor som Aftonbladet. Jävla sosseblaska, som lever på att den obildade (och då menar jag den djupt obildade) allmänheten varje dag skall få något att uppröra sig över, är vad det är.

Silwer skrev:
...
Vi skulle väl låta nån jude som avslöja Israels kärnprogram komma hit och bo med hörde jag på nyheterna.

DET hade varit kurage av den svenska staten. En kille som har sonat sitt brott och som dessutom begått detta pga en rätt trevlig övertygelse om jag har förståt det rätt.

Chrille skrev:
DET hade varit kurage av den svenska staten. En kille som har sonat sitt brott och som dessutom begått detta pga en rätt trevlig övertygelse om jag har förståt det rätt.

Du har faktiskt förstått det rätt, jag tror dock inte Göran vill stöta sig med Sharon. De har samma dietist nämligen.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back