Äntligen! Filmen som alla väntat på

men jag fick just intrycket att det skulle vara hårt och bränna däck 2 meter utanför dörren.. eftersom att låten "bad to the bone" spelades..
så kom inte o säg att du bara skulle bränna slut på däcket. du ville impa på alla 13 åriga tjejer som satt inne o tugga hubba-bubba och sög på en milkshake! :lol

annars keep up the good work.

Bra låtval, trevlig bur... men den kunde ju varit lite mer varierande... lite mer än bara gummibrännande alltså :)

Fan vad alla ska vara negativa då :fatta!
Tycker iaf att sånt här är ett litet ljus i vintermörkret!!
Misstänker att tanken med filmen inte var att vissa "hur grymma vi är" utan att det var en provfilm eftersom trådstartaren skrev "vår FÖRSTA film" men jag kan ju ha fel...

Klippningen såg ju bra ut, tyvärr var de flesta klippen lite mörka och man såg inte så mycket. Lite variation hade ju inte skadat. Snydd d-nut i alla fall!

Inte för att verka grinig eller så... Men jag har inte väntat på den här filmen...

hehe.. en sån film ska jag göra när jag får mitt drivpaket till KDX'en...
får se hur mycket alla klagar då..

annars kul film.. livar upp lite i vintermörkret..

men va fan ska alla MC jeppar på mcdonalds å göra (GR hänger ju där med)?.. är dte bara jag som hatar skiten! :mad:

annars.. tja.. kids these days :tungan

Bra klippt, bra musik, lite väl mörkt för det mesta. Hohoh, om det där var er första film kommer dom nog bli riktigt bra efter en par till. :tummenupp Sen är ni riktiga pros när ni skaffar zx-6räjs maskiner! :)

ktm520 skrev:
:kocko tja du växer nog upp du me! synd bara att ja slösade bort ett par min på den där skiten :kocko :fatta!

hmmm, jätte moget inlägg :rolleyes: vad är det du har emot han egentligen?

Nova skrev:
Skaplig skitfilm :arsele
Så illa var det inte med tanke på förutsättningarna, och filmen i sig är inte så tokig i klippningen.
Lite bus är kul ibland även om det är sällsynt korkat att burna 2 meter från en hamburgerrestaurangs entré.. :va

Mycket negativa kommentarer i onödan tycker jag. Kul att ni ville slänga upp den. Fågelkvittret i början var som sagt en bonus. Gör en ny i år. Aiit. :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti