Dino Velvet
Jodå, lite enformig kanske. Den tog slut när jag trodde att den skulle komma igång. Kör hårt! Practice makes perfect...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
cool_adde skrev:JaG vEt ocKsÅ huR mAn ragGaR fJorTis pÅ DonKeN!!
HAHA! Vad bra! Då kan ju du svara på det! (Ordkrig är sååå kul)Tjoffe skrev:klart man vet när man är fjortis![]()
![]()
cool_adde skrev:HAHA! Vad bra! Då kan ju du svara på det! (Ordkrig är sååå kul)
G.S.G.G. skrev:rock n´roll grabben! ba jobbit med dom avundsjuka o samlar alldeles för många vuxenpoäng..
:kocko tja du växer nog upp du me! synd bara att ja slösade bort ett par min på den där skiten :kockoFolkE skrev:Japp det låter ruggigt respektingivande![]()
ktm520 skrev::kocko tja du växer nog upp du me! synd bara att ja slösade bort ett par min på den där skiten :kocko![]()
Så illa var det inte med tanke på förutsättningarna, och filmen i sig är inte så tokig i klippningen.Nova skrev:Skaplig skitfilm![]()
ktm520 skrev::kocko tja du växer nog upp du me! synd bara att ja slösade bort ett par min på den där skiten :kocko![]()
FolkE skrev:Du kanske har hört talas om det där ordet som både börjar och slutar på I
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |