Äntligen...ett eget HUS

Grattis...

För att klippa på nätterna så monterar du ju naturligtvis skorstenen från firebladen på klipparen och susar runt mitt i natten med en kasse bärs hängandes på äppelträdet!

Inflyttningsfesten ser vi alla fram emot! :fyllisar :banana :crash :Rockbanan :ätapiller

får la åka ut till huset imorrn eftermiddag och plåta en bra bild att lägga upp här.

Inflyttning sker som sagt i juli så hold your horses lite va...

Kamikaze kid: Varför denna besatthet av mitt rykrör på hojen hahahaha. det är ju jättefint....NOT

Hahaha... jadu... du kanske vill köpa det rent av. Skulle passa jättebra på ditt turboprojekt :)

Me too

Nice!
Skrev själv på allt idag och blev fattig på allvar :( . Nu har jag ca 2 månader på att renovera. Förhoppningsvis ska allt vara klart så hojsesongen inte drabbas. Sa jag att garaget innehåller hoj-lift och ska bli röd med checker-flagg-bård... :tummenupp

fireblade skrev:
Japp... så har då en mångårig dröm slagit in. Jag och frugan har köpt HUS :banana
inte så jättestort, men garaget är i källaren och där får både bil och 2 motorcyklar plats SAMTIDIGT :hihi

Var bara tvungen att berätta det :tungan

I början på juli går flyttlasset.

Våran avsaknad av garage kan ju möjligen få konsekvenserna av att vi våldgästar ditt :hihi

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt