Äntligen en repa på sjön!

KTM DAVVE

Mmmmm Hojjar..:)
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Gävle
Hoj
KTMx2+R1
Idag med solen uppe en decimeter is under däcken o ett glatt grabbgäng!
 

Bifogat

  • P1110455.jpg
    P1110455.jpg
    51.1 KB · Visningar: 375
  • P1010139k.jpg
    P1010139k.jpg
    47.6 KB · Visningar: 431
  • P1110398.jpg
    P1110398.jpg
    68.2 KB · Visningar: 278
  • P1110391.jpg
    P1110391.jpg
    71 KB · Visningar: 243
  • P1110388.jpg
    P1110388.jpg
    63.6 KB · Visningar: 308
  • P1110367.jpg
    P1110367.jpg
    81.5 KB · Visningar: 331
  • P1110469.jpg
    P1110469.jpg
    58.6 KB · Visningar: 352
  • P1010108k.jpg
    P1010108k.jpg
    31.4 KB · Visningar: 908
Gävle polcirkeln.... njaaaa, en bra bit söder om.... :rolleyes:

Är just nu uppe i Kiruna (bor annars i Umeå men kommer från Kiruna) drygt 100mil norr om Gävle. Här har vi faktiskt plusgrader just nu. :gnissla Här säger man att Umeå är södra Sverige.. :D
 
Riktigt fina bilder. Det så¨g riktigt skoj ut.
sist jag var ut på sjön var de snö på isen och vi hade vanliga endruodubb. Det sög hästpung då de va sladdrigt och gick sakta med dåligt fäste.
Det där däremot såg riktigt skoj ut :tummenupp Synd att vi itne har riktigt samma möjligheter här nere i sthlm då finndubb inte lönar sig, blir typ 2åk per år isåfall.
 
Ser undebart kul ut det där.. synd att man ska opereras i knät nu i vinter, annars hade allt dubbdäcken åkt på crossen snart för isen e på gång här nere nu....
 
Var det på Hamrångefjärden? Hörde att det var ett gäng där o körde.
Det borde väl gå att åka på Älgsjön i helgen?

*dubbdäck på*
 
Is åkning på Älgsjön i Gävle

Lite bilder från Älgsjön.
Jag och Håkan var och premiär åkte lite idag.
12cm kärn is!!
Onsdag blir det lite åkning igen. ca Kl. 11.00
 

Bifogat

  • IMG_5566_.jpg
    IMG_5566_.jpg
    52.9 KB · Visningar: 120
  • IMG_5571_.jpg
    IMG_5571_.jpg
    136.6 KB · Visningar: 146
  • IMG_5612_.jpg
    IMG_5612_.jpg
    54.4 KB · Visningar: 241
  • IMG_5609_.jpg
    IMG_5609_.jpg
    50 KB · Visningar: 246
  • IMG_5638_.jpg
    IMG_5638_.jpg
    79.4 KB · Visningar: 264
galet najs:bow Vill också :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top