Äntligen en repa på sjön!

Idag hade alla finndubb, lite skojigare det om man vill åka fort. Tycker man mest "sladdar omkring" med endurodubb.

Ja David,för en del är det svårt....:D
Du får gå en kurs med mig!:tummenupp

Kul att äntligen is-säsongen är i gång.:yoparty
Har förberett mig för första gången med maskinmaterialet, 3st KX500 färdiga för isbana:tungan

Vet att en del börjar få panik eller vad säger du döden2?:pannkyss
 
Ja David,för en del är det svårt....:D
Du får gå en kurs med mig!:tummenupp

Kul att äntligen is-säsongen är i gång.:yoparty
Har förberett mig för första gången med maskinmaterialet, 3st KX500 färdiga för isbana:tungan

Vet att en del börjar få panik eller vad säger du döden2?:pannkyss

Hahahahahahaha 3 STYCKEN!!!!!! Härligt att höra :) Men visst hade du ""bara" 2 st förra vintern?

Snart ses vi ute på nån is!
 
Älgsjön

Onsdagens isbilder....

Blev inte så mycket bilder..ville mest åka själv.:yoparty

Lördag + söndag åkning igen.
 

Bifogat

  • IMG_5661_.jpg
    IMG_5661_.jpg
    55.9 KB · Visningar: 111
  • IMG_5676_.jpg
    IMG_5676_.jpg
    54.3 KB · Visningar: 97
  • IMG_5682_.jpg
    IMG_5682_.jpg
    56 KB · Visningar: 103
  • IMG_5707_.jpg
    IMG_5707_.jpg
    52.7 KB · Visningar: 92
Så läckert.
Får köpa sig ett litet torp, däruppe i norrland

Där uppe??? fattar inte riktigt... :va

men men här är en bild på mitten av våran resa från Östersund till Järpen förra vintern nu har både jag å han nya hojar,,, längtar redan.. resan i fjol blev 14 mil skoterled varav kanske 2mil sjöar å tjärnar... grymt väder bjöds det oxå på...
 

Bifogat

  • Dscn3113_small.jpg
    Dscn3113_small.jpg
    88.6 KB · Visningar: 158
Israpport Älsjön 24/12

va ut till älgsjön och tittade igår... minst 1 dec is över hela sjön sa dom... och Tjeckiska landslaget i isracing va där och hade handskottat upp en liten rundbana....:näsblod
 

Bifogat

  • 20081224008.JPG
    20081224008.JPG
    76.2 KB · Visningar: 116
Last edited:
Ser sjukt nice ut, skulle nog själv aldrig våga dra ut en MC på is dock :)
 
Isåka Älsjön söndag 28/12

tänkte åka dit och leka lite vid 13 tiden om fler e sugna
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top