Äntligen en ny PMC(och lite andra)-film

• Thread starter Thread starter s9d8as0vjk
  • Start date Start date

s9d8as0vjk

Guest
Om ni kikar på http://www.potatoesmc.com under Videos och sedan Own video så hittar ni vårt senaste alster. Det är Nikita som skött klippningen denna gång.

Nikitas_and_MrBs_movie_2006.gif

Filmen är ca 14 minuter lång och 107Mb stor i WMV-format

Last edited:
Hmm, det ska fungera. Vad händer ? Kör "högerklick" och sedan "spara som"

Det är inte filmfil då.. Det är en 104MB stor fil som heter "dlcount.php"....:näsblod

tvålen skrev:
2600280 Det är inte filmfil då.. Det är en 104MB stor fil som heter "dlcount.php"....:näsblod

Fan vad skumt, testa att döpa om filen till WMV på slutet så borde den gå att spela upp

Bus-Bo skrev:
2600300 kan man få en låtlista? det var en del najs muzzik där i filmen som jag bara måste ha!

Om du e snäll så kan du få låtlistan.

Det är BARA najs musik enl mig ;)

:yoparty

det var inte lika bra som de andra man har sett, vet inte varför men det saknades något.. tyvärr

Den funkade att spela upp i VLC så det var inga problem.

Angående filmen så tycker jag att man ska skippa club musiken och lite seriösare redigering/filmning. Det är inte så kul att titta på en display som man knappt ser i mörkret med en kamera som jag inte vet vad den håller på med... Skippa sånt och ge oss med Kvalité istället Kvantité. Det verkar ju onkligen finnas mycket material att göra en fetare rulle av! :tummenupp

/tvålen

tvålen skrev:
2600324 Angående filmen så tycker jag att man ska skippa club musiken och lite seriösare redigering/filmning. Det är inte så kul att titta på en display som man knappt ser i mörkret med en kamera som jag inte vet vad den håller på med... Skippa sånt och ge oss med Kvalité istället Kvantité. Det verkar ju onkligen finnas mycket material att göra en fetare rulle av! :tummenupp

/tvålen

Hmmm..precis vad jag tyckte just var det bästa med denna film..motsatsen, hur många har inte filmat displayer som ÄR knivskarpa, såna har vi ALLA sett till leda, med denna typ av filmatisering får man en "känsla", det räcker!

Samma gäller musiken, även fast jag tillhör skaran metalheads, så bryter detta mönstret, en gång till Disturbed så somnar man..

Just själva "Dogma"stuket med bra tempobyten på rullen samt avbrottet från sedvanliga Disturbed/angry metalköret gör att den höjer sig lite dom vanliga filmer man brukar få se!:tummenupp

Sen dom futtiga gånger man själv suttit med för att skapa något vettigt är ett jädra hästjobb..det vet alla som hållt på med redigering, att få en rulle på 14 min kräver en HEL del mtrl att jobba med..att få en storybord är den tunga biten, sedan att datapula ihop är en baggis..

Förutom det pyttelilla snutten i början av filmen, som man kanpt såg nått av för att det var grynigt(tills ni filmade med en annan kamera??) så var det en KANON film :)

fortsätt så :yoparty

Snyggt:tummenupp Bra musik (fast jag hade nog valt steget hårdare trance), skönt att slippa rock/hiphop musiken för en gångs skull :tummenupp

Prova att välja deinterlace nästa gång du encodar filmen så ska du se att du slipper strecken i bilden som uppkommer vid rörelse.

Ser fram emot fler filmer av dig nikita:yoparty

Bra klippt o rolig musik! Lite tunnt med material (suddiga från 2005:va ).

Måste fan själv klippa ihop lite grejer... Väntar på min nya skärm sen blir det klippa av!

Kul att dom flesta av er gillar filmen ! Det sporrar till ny film nästa år. :)

Smaken är ju som baken såklart, en del gillar den ... andra inte ... vi själva tycker iallafall den är kanon ! :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph