starclassic
Är du redan kvar?
Nu är ju jag partisk i målet men, fan vad bra Mr B och Nikita!!! Mer film åt folket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skulle också väldigt gärna vilja ha låtlistan. Sjuuuuukt bra låtval till mörkerkörningen.Bus-Bo skrev:2600300kan man få en låtlista? det var en del najs muzzik där i filmen som jag bara måste ha!
MangeH skrev:men ganska tjatigt med bara en massa bakhjulsåka.
RoLLER skrev:2669216
Näe.... PMC's bästa filmer e mellan 99-03, när Matti, Nitrous, Jompa mfl slangade. Nu är det bara skräp! Tanka det gamla om ni vill se BRA mc-åkning och sjyssta clips.
My 2 cents!
Nitrous skrev:2669230Woohooo Jag är en KÄNDIS, vill du ha en autograf?
Jag kan t.o.m. komma till dig och ge dig autografen om du vill, men bara om du bjuder på kaffe hos "trumvirvel" Rollers Däck ?
Psss.. ska jag vara ärlig så håller jag med dig![]()
/Nitrous
RoLLER skrev:2669272Oh! Jag trodde att jag skulle få hela PMC efter mig nu![]()
![]()
Klart att du ska få kaffe när du kommer (om du tar med dig MYCKET pengar!Jagtycker jag att man köper en MINST lika bra hjälm till modern till sitt barn!
![]()
Stromberget skrev:2670764alla vet att det ska vara ROCK,HÅRDROCK,METAL när det har med motorcyklar att göra.
RoLLER skrev:2669216.......... tills det började räckas finger och nåt sas i stil med "total disrespect of the law".
Teo skrev:2656781om man ens finge se det...
Spiken skrev:2600381SnyggtBra musik (fast jag hade nog valt steget hårdare trance), skönt att slippa rock/hiphop musiken för en gångs skull
![]()
Prova att välja deinterlace nästa gång du encodar filmen så ska du se att du slipper strecken i bilden som uppkommer vid rörelse.
Ser fram emot fler filmer av dig nikita![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |