Jerk Off
Jag skrapar rutorna (bil)
Grattis till fin hoj! Har du kollat upp vad försäkringen hamnar på?
En sak slog mig.... vad sjukt bra sammanhållning Duccatister har!
En sak slog mig.... vad sjukt bra sammanhållning Duccatister har!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jerk Off skrev:Grattis till fin hoj! Har du kollat upp vad försäkringen hamnar på?
En sak slog mig.... vad sjukt bra sammanhållning Duccatister har!![]()

. amullo skrev:Betala in till klubben och häng med i sommar på
*Bankörningar
*Slingriga vägkörningar
*trevliga fika kompisar
*Rejäla fanatikernas sällskap
*Trevliga samåkningar, körningar och resor.
Nu gör du så här.
Byt olja var 500:e mil
Byt olje filter samtidigt.
Kolla så att ryckutjämnarna i bakdrevet inte kryper ut (kostar MYCKET)
Dyk upp på din lokala fika afton, presentera dig och njut av sällskapet i Klubben.
IO skrev:Angående ryckutlämnarna bak, kan man se det utan att ta loss däcket?
Chronic skrev:Människans sammanhållning ökar mer vid krig och katastrofer än i fred och lycka![]()

martan skrev:Ja!!
Gratis till köpet!
Vi lär ju synas i samma trakter!
/Martan

IO skrev:Tack... men vaddå synas... HÖRAS menar du![]()
![]()
FolkE skrev:Otroligt fin! Men vågade du slå till utan provkörning?
) Det är lätt att peka ut en pedant från en som inte bryr sig lika mycket om pärlan bara man snackar lite med dom. Tex. killen jag köpte hojen av berättade att det var en liten repa på ena kåpan, repan var det minsta jag sett... 1-2 m.m. som jag aldrig hade sett om han inte talat om det. Detta gör i vissa fall att jag kan köpa en hoj utan att provköra den, givetvis kan man starta hojen men köra nu är ju lite svårt.IO skrev:Efter många långa månaders väntan har jag hittat den, en Ducce 916 med rätt förutsättningar.
Det blev en 916BP, något naken pga. vinterrengöring:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

K-Micke skrev:Kolla på SDKs annonssida, det finns många fina hojar till salu där vettu....
Mattiaz skrev:Var iväg idag o tittade på några intresseobjekt....
[klipp]
Tips från Ducatister om vad jag ska välja isåfall, för jag har aldrig kört en 996/748-modell, utan enbart kompisens (Pajo) 999.
diesafe skrev:748R räcker långt om du ska köra mycket bana. Topputrustad. All effekt kommer dock vid ca 9500 varv så den är ingen typisk twin. Du bör ta med i beräkningen att köpa en power commander som ställs in ordentligt i samband med bänkkörning. Sen har du runt 115 på bakhjulet och en insprutning som fungerar som den ska.![]()
Vad har de orginal?|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |