Heli
eller var det Trasi
TwinSucker skrev:Det va lite kul att vi hittade ju st en sekvens när du kommer flygandes...eller va det som så att minin jagade dig
Som det stod...More to come![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TwinSucker skrev:Det va lite kul att vi hittade ju st en sekvens när du kommer flygandes...eller va det som så att minin jagade dig
Som det stod...More to come![]()
Ja, ring gärnabetsy skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjejen med 25 har ett A-kort! Vill du att jag ringer dig direkt när jag ska ut istället![]()
Finns en fin sekvens när jag "glömde" svänga och kör över däcken istället![]()
Otroligt bred haka?Yasha skrev:Och det är precis samma sak att sitta ihopkurad som en ostbåge, med knäna under hakan och händerna mellan benen på en max 50 cm hög "hoj", som att köra båge?!?![]()
![]()
Du låter som min föredetta högstadielärare....Webspy skrev:Det finns potential.....
Fnutten skrev:När man sett dokumentären så framstår husasekten som rena rama lekisNi får jobba på rekryteringen bättre.
TwinSucker skrev:No probs!
Det va första gången vi redigerade en teaser så det är lite svårt å göra nåt helt rätt då![]()
//TwinSucker
Yasha skrev:Jag döper redan nu om mig till Terminator, så slipper ni andra kommentera det när den riktiga filmen kommer...![]()
![]()
![]()
Puss då!![]()
Näää... men jag kör omkull ANDRA!!!Heda skrev:DU kör väl aldrig omkull? Trodde du förbrukade din "köraomkull" kvot i skogen![]()
TwinSucker skrev:No probs!
Det va första gången vi redigerade en teaser så det är lite svårt å göra nåt helt rätt då![]()
//TwinSucker
ska du komma på festen på Lördag eller...då vankas detGhost skrev:Nu är det bara att göra ett ännu bättre jobb med den riktiga filmen...![]()
Yasha skrev:Näää... men jag kör omkull ANDRA!!!![]()
TwinSucker skrev:ska du komma på festen på Lördag eller...då vankas det![]()
Ghost skrev:Nä det vågar jag ju inte, du har ju utlovat...
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag vetTwinSucker skrev:FEGIS!! Då missar du ju mitt fina pulkaåk i trappan![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |