ÄNTLIGEN!!! Är teasern här

betsy skrev:
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
Tjejen med 25 har ett A-kort! Vill du att jag ringer dig direkt när jag ska ut istället :7peta
Finns en fin sekvens när jag "glömde" svänga och kör över däcken istället :D
Ja, ring gärna ;) :pannkyss

Om inte annat kan du ju starta en stuntskola eller nåt och lära folk hur man klotar utan att skada sig :hihi

Helis vurpa!
:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

Nu vet jag varför hon är öm och fläckvis blå som en smurf. :rofl :rofl :rofl

snyggt gjord teaser! :Bugar

Yasha skrev:
Och det är precis samma sak att sitta ihopkurad som en ostbåge, med knäna under hakan och händerna mellan benen på en max 50 cm hög "hoj", som att köra båge?!? :va :fatta!
Otroligt bred haka? :hihi

När man sett dokumentären så framstår husasekten som rena rama lekis :7peta Ni får jobba på rekryteringen bättre.

Får se om vi lyckas klippa ihop slutliga filmen bättre och till större belåtenhet.

Fnutten skrev:
När man sett dokumentären så framstår husasekten som rena rama lekis :7peta Ni får jobba på rekryteringen bättre.
:va Vad menar du egentligen?!? :confused: Det var ju bara sektledaren där, och hon är väl seriös så det förslår?!? :3freak

:tungan

Husasekten är numera självrekryterande! :tummenupp Funderar på att abdikera faktiskt... nå'n frivillig? :gnissla

DU kör väl aldrig omkull? Trodde du förbrukade din "köraomkull" kvot i skogen :pannkyss

Yasha skrev:
Jag döper redan nu om mig till Terminator, så slipper ni andra kommentera det när den riktiga filmen kommer... :4skrika :huvet :gnissla

Puss då! :pannkyss

Heda skrev:
DU kör väl aldrig omkull? Trodde du förbrukade din "köraomkull" kvot i skogen :pannkyss
Näää... men jag kör omkull ANDRA!!! :rofl (Även i skogen)

Och när jag var ute i skogen sist, så körde jag inte omkull en endaste gång. :tummenupp

:D

TwinSucker skrev:
No probs!

Det va första gången vi redigerade en teaser så det är lite svårt å göra nåt helt rätt då :)

//TwinSucker

Kan inte annat än hålla med isbjörnen, teasern är helt okej. :tummenupp
Nu är det bara att göra ett ännu bättre jobb med den riktiga filmen... :rofl

Yasha skrev:
Näää... men jag kör omkull ANDRA!!! :rofl

Så ja, vi får väl se hur det ser ut i filmen efter diverse redigering...då kanske det är du som ligger på marken å krälar :hihi

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back