Det krävs eldsjälar med näsa för bizznizz, som Jan "Flash" Nilsson. Eldsjälar finns, fast näsan för bizznizz är mera sällsynt.GSXR1100R skrev:Moment 22.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det krävs eldsjälar med näsa för bizznizz, som Jan "Flash" Nilsson. Eldsjälar finns, fast näsan för bizznizz är mera sällsynt.GSXR1100R skrev:Moment 22.
Staten bekostar inga fotbollsplaner. Vill du ha en RR-bana? Fixa finansiärer och bygg.84superbee skrev:Ja det är förjävla trist att dom inte visar de minsta rr på svt...
Tycker det är fan för lite motorsport i allmänhet på tv!!!
men medans staten bekostar 100tals fotbollsplaner runt om i landet får vi inga nya banor...
som sagt de krävs eldsjälar o räcker inte med o sitta o gnälla på SH som jag gör...
Torkel skrev:Det enda som gäller är att vara på media som en igel. Racerapporter, bilder, sms, personlig kontakt med journalister mm. Till slut så kommer det att synas, det är jag övertygad om.
Du är en linslus också!Macho Woman skrev:Jag bidrar så gott jag kan till detta. Hjälpte Viasat Sport att filma från Knudan i helgen och tänker skriva egna artiklar/reportage/racerapporter och skicka ut till tidningar från och med nästa säsong, eller kanske redan under vintern. Fortsätter att skriva för rr.se så gott jag kan också. Gjorde intervjuer med Henrik Nordgren och Rene Prang i helgen. Kommer upp så snart jag har haft tid att skriva ihop dem.
)pvcraketen skrev:Det kanske hjälpte! Nyss var det säkert uppåt 13 sekunders Veidec på SVT-sporten.

Dangerous Dave skrev:Jag tror inte folk i Thailand får nåt gehör från deras nationella televison om dom börjar gnälla på att det sänds för mycket Thai boxning och för lite isracing.
Har hört att dom börjat köra olagliga israce i övergivna lagerlokaler i Thailand.Mad Moose skrev:Det beror på att TV-teamen alldrig hinner fram innan isen har smält.![]()
![]()
Macho Woman skrev:Jag bidrar så gott jag kan till detta...
Fälttävlan visar dom nog för att det ingår i OS...benfre skrev:Nån skrev att det fanns för lite intresse för RR för att SVT skulle visa nåt. Tänkte på det igår när de hade ett långt reportage om fälttävlan med hästar. Hur många kan vara intresserade av detta !?![]()
För att få tid i SVT behöver det inte finnas ett stort folkligt intresse utan bara att sporten i fråga anses rumsren/intressant av sportredaktionen på SVT. De har all makt att visa vad deras tråkiga reportrar anser intressant.... sorglig men sant.
/Fredrik
Dangerous Dave skrev:Fälttävlan visar dom nog för att det ingår i OS...
benfre skrev:So what, skulle det vara mer intressant bara för det ?
/Fredrik
benfre skrev:Nån skrev att det fanns för lite intresse för RR för att SVT skulle visa nåt. Tänkte på det igår när de hade ett långt reportage om fälttävlan med hästar. Hur många kan vara intresserade av detta !? .....
....
Chris Ash skrev:Det roliga är att majoriteten av Svenskarna säger detsamma om roadracing. Jag släpade med ett par polare till EM på Anderstorp, efter halva 125 racet undrade de om det var långt kvar och om vi skulle åka hem snart.
Racen är för långa och fältet sprids ut för mycket, ingen vet vem som leder, det är roligare att titta på om man hade kört typ folkrace/rallycross heat.Chris Ash skrev:Det roliga är att majoriteten av Svenskarna säger detsamma om roadracing. Jag släpade med ett par polare till EM på Anderstorp, efter halva 125 racet undrade de om det var långt kvar och om vi skulle åka hem snart.
GSXR1100R skrev:Racen är för långa och fältet sprids ut för mycket, ingen vet vem som leder, det är roligare att titta på om man hade kört typ folkrace/rallycross heat.
Tänk er flera heat på max tre varv, snacka om publiksport.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |