Ännu ett "hedersmord"... Fy fan..

Herman skrev:
ÖÖö... De är väl redan hemma??

Fasen osså! :huvet

Nä, seriöst så är det helt för jävligt vilken sjuk värld vi lever. Det är inte bara muslimer som gör sånt här även om folk gärna glömmer det ibland.

Synd att ni inte inser problematiken som till och med rikspuckon som Måna inser. :(

sEiKo skrev:
Ja, för i göteborg är ju folk skadade.....
suck....

Hört att Avestabor är rätt galna de med! :7peta ....och Småländningar, särskillt de förån Jönköpingstrakten... Värmländningar och norrländningar är ett släkte för sig. :huvet

:mad:

....Visste inte att du ville gotta dig så mycket att det förtjänade en egen illa maskerad tråd...

:7peta :lol :7peta :lol :7peta

Är det här en gottistråd också? :va

korvgubbe skrev:
Hört att Avestabor är rätt galna de med! :7peta ....och Småländningar, särskillt de förån Jönköpingstrakten... Värmländningar och norrländningar är ett släkte för sig. :huvet

:mad:

Göteborgare är värst vi gör vad som helst,tom med jag som är inflyttad har börjat fundera på herdersmord :mad:

Kungsbacka ligger för övrigt i Hallands län.

Markus skrev:
Är det här en gottistråd också? :va

Näe.. nu tror jag du missförstår lite.. En gottistråd vore däremot om jag startade en tråd där jag försökte ge sken av att tycka synd om nån kapitalist som åkt på restskatt eller så!
:hihi

korvgubbe skrev:
Näe.. nu tror jag du missförstår lite.. En gottistråd vore däremot om jag startade en tråd där jag försökte ge sken av att tycka synd om nån kapitalist som åkt på restskatt eller så!

Lite som att tycka synd om stockholmarna för trängselskatten ?

korvgubbe skrev:

Jag trodde ni liberaler tyckte synd om de rika? :va

Långa farbron skrev:
Lite som att tycka synd om stockholmarna för trängselskatten ?

Äh.. där är det ju lite tvärtom.. De som tjänar mest på den skatten är ju bara bratsen och deras föräldrar eftersom en sådan skatt skulle göra att de slapp trängas med alla förortssluskar som förorenar stan med sina rosthögar.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg