Yes!
Hojen gled igenom besiktningen och den enda synpunkten dom hade var att den är förbannat obekväm
Jag har lagt ca 10 mil mil med den nu och den går riktigt fint i motorn. Dock så bränner den fortfarande en hel del olja i ettans cylinder. Ventiltätningarna är nya och jag har bra komp i alla cylindrarna (samma värde på alla) så det känns inte som ringarna heller. Skulle va oljeringarna då på just den cylindern men jag ska piska den lite mer så får vi hoppas att det går till sig.
Jag längtar dock tills jag får mitt beställda gaffelbensstag från staterna för det känns som att det behövs. Har inte vågat pressa den alltför hårt i kurvorna än för den känns inte helt stabil. Dessutom är den ju inte direkt kvickstyrd. Måste bero på att det är rätt stora hjul och dom väger ju fan bly, helt otroligt att ett par fälgar med skivor kan vara så tunga.
Jag kan även konstatera att den lider av standardfelet att tvåans växel hoppar ur när man trycker på lite men det är en enkel fix på dessa hojar så det ska jag ta tag i så snart som möjligt.
Men ljudet, ljudet! Fan trepip is the shit!