Ännu en tjej här..

• Thread starter Thread starter Määp
  • Start date Start date

Määp

Guest
Efter en massa smygläsande var det ju dags att bli medlem bland alla tokar, så här har ni mig! :)

Välkommen,tjejen :) Alltid lika roligt att få en av motsatta könet i familjen. :tuttar

Määp skrev:
Efter en massa smygläsande var det ju dags att bli medlem bland alla tokar, så här har ni mig! :)
Lite nyfiken.När det blir en mc,vilken modell blir det då :confused:

smefan skrev:
Lite nyfiken.När det blir en mc,vilken modell blir det då :confused:

Tja, där har vi ett problem.. :rodnar Är inte så hemma på det området som jag skulle vilja, men har kommit fram till att jag gärna vill ha en motard. Så hjälp är himla välkommet! :D

Ja,en motard är väl aldrig fel,men som en gammal enduroåkare så vill jag nog ha nått lite"större" mellan benen :lol Är du helt rockie på hojåkandet så finns det bra mellanklasscyklar...

Mirran skrev:
Klart du ska ha en motard..tjöp en KTM Duke II :yoparty

Oj, vilken snygging.. :) Blir nog att jag får leta upp en fantast som kan hjälpa mig lite sen när pengarna väl har infunnit sig.

Määp skrev:
Oj, vilken snygging.. :) Blir nog att jag får leta upp en fantast som kan hjälpa mig lite sen när pengarna väl har infunnit sig.
Lyssna inte på Mirra :huvet Köp en trajja.En perfekt cykel å lagom med "åk" :yoparty

Määp skrev:
Tja, där har vi ett problem.. :rodnar Är inte så hemma på det området som jag skulle vilja, men har kommit fram till att jag gärna vill ha en motard. Så hjälp är himla välkommet! :D

köp min :tummenupp

aldrig buskörd :tungan

Määp skrev:

Finns bara en hoj för dig då! Husa Busa Berg!

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!