Ännu en slipon-fråga (Zorstec)

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2018 Honda SH300i, 2015 BMW RnineT
Har jagat ett par slipon till min MT-01:a för ett rimligt pris, och råkade på en här tillverkaren:
http://www.zorstec.net/main.htm

De kan leverera en uppsättning för £500 inklusive frakt till Sverige, vilket är mindre än halva priset mot ett par Akrapovic.

Problemet är bara att det inte verkar finnas någon information om Zorstec att hitta på nätet. Vill inte ha något skit som Raask levererar, utan ett par "riktiga" burkar.

Någon som har provat Zorstec i verkligheten eller vet var man kan hitta lite mer info?

Hör med Killerwhale här, tror det var där han fick tag in sina specialare till TRX:en.

Hittade precis tråden...
Riktigt sjysst snubbe, lånade en TRX i UK bara för att göra mina pipor...skickade foto under "utvecklingen" så jag kunde komma med ändringar om jag ville osv.
Vet att hans fruga har någon sjukdom vilket gör att dom ofta åker till varmare länder. Men som sagt, inget ont att säga! :tummenupp

Veckans trådlyft :tummenupp
Jag köpte faktiskt ett par pipor från honom, men behöll dom inte så länge...
Kanonfin finish och bra passform, men GRYMT högt ljud och tyvärr ingen möjlighet att dämpa det med insatser.
Det slutade med att jag hittade ett par nya Akra-pipor för 10' och kombinerade dom med specialtillverkade insatser för precis lagom mycket muller :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back