Ännu en slipon-fråga (Zorstec)

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2017 Vespa GTS300, 2018 Honda SH300i, 2015 BMW RnineT
Har jagat ett par slipon till min MT-01:a för ett rimligt pris, och råkade på en här tillverkaren:
http://www.zorstec.net/main.htm

De kan leverera en uppsättning för £500 inklusive frakt till Sverige, vilket är mindre än halva priset mot ett par Akrapovic.

Problemet är bara att det inte verkar finnas någon information om Zorstec att hitta på nätet. Vill inte ha något skit som Raask levererar, utan ett par "riktiga" burkar.

Någon som har provat Zorstec i verkligheten eller vet var man kan hitta lite mer info?

Hör med Killerwhale här, tror det var där han fick tag in sina specialare till TRX:en.

Hittade precis tråden...
Riktigt sjysst snubbe, lånade en TRX i UK bara för att göra mina pipor...skickade foto under "utvecklingen" så jag kunde komma med ändringar om jag ville osv.
Vet att hans fruga har någon sjukdom vilket gör att dom ofta åker till varmare länder. Men som sagt, inget ont att säga! :tummenupp

Veckans trådlyft :tummenupp
Jag köpte faktiskt ett par pipor från honom, men behöll dom inte så länge...
Kanonfin finish och bra passform, men GRYMT högt ljud och tyvärr ingen möjlighet att dämpa det med insatser.
Det slutade med att jag hittade ett par nya Akra-pipor för 10' och kombinerade dom med specialtillverkade insatser för precis lagom mycket muller :rolleyes:

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026