Nä han dog inte... Trevlig kille Milky... Hursomhelst, förutom dom skador han fick så blev mjälten krossad. Den matade han hundarna med... Året var förresten 2003.wol skrev:Jag tror inte att han dog. Kimmo (bollox) satt å tog ett par öl med honnom på IOM, när han va där med Jocke (V.I.F)
Som någon sagt innan, han släppte inte styret. Han försökte få tag i det igen men det hann han inte med. Han hade inte återhämtat sig från tidigare skador när detta hände så han la hjälmen på hyllan för gott efter dfet. Han är en familjefar så han kom på att det inte var rättvist mot familjen att hålla på medIoM. Så nu åker han bara gata, fortfarande ruskigt jävla snabb. Mena han bor på ön. En inföding så att säga. Han lovade mig en natt-tur i sin Miata men det hanns inte med utav förklariga anledningar. Annars hade jag sett fram emot ett varv med en som hittar.
EDIT: Förlåt att jag blåste liv i denna tråd igen men kompisen wol sa "Nu jävlar ska du höra. Vet du vad dom säger..." ,och blev referead till så jag var ju tvungen...