Ännu en krash

zxturbo skrev:
helt sjukt jävla kass kille han skulle åka med mig en vecka så skulle han kunna dra rossi sen :yoparty

banna snubben nån gång då!
 
Olof.B skrev:
http://www.compfused.com/directlink/575/

Frågan är bara varför han inte håller i styret :va :kocko

Jag kan berätta det för dig. Om du inte gör :kocko symboler när du inte vet vad som har hänt.

Han slår i stenmuren med vänster axel/armbåge i svängen innan (ej i bild) och tappar styret. Därav kraschen.

Och som No1 säger så överlevde han lyckligtvis.

Isle Of Man 2004
 
Mr zxturbo whatever....

Killen som crashade är Richard "milky" Quale. Kan med lätthet påstå att om du kör i från honom så lovar jag att sätta mig naken på huk på sergelstorg och kägga en riktig kabel.
 
zxturbo skrev:
helt sjukt jävla kass kille han skulle åka med mig en vecka så skulle han kunna dra rossi sen :yoparty


Men "turbo"muppen registrerade sig igår, tror han vinner respekt hos oss genom att han är "cool" som han tror..
 
sporTlovEr skrev:
Men "turbo"muppen registrerade sig igår, tror han vinner respekt hos oss genom att han är "cool" som han tror..

han är bluff har de redan konstaterats :tungan
 
Tycker att det är så obehagligt att titta på sådana här filmer, även om han klarar sig! Man kan ju föreställa sig hur det kan gå när man själv är ute och kör..
 
:skrämd Något att ha i baktankarna när man börjar vrida för mycket på rullen på småvägar.

Helt otroligt att killen överlevde :Bugar
 
På tal om banning. Vart är Swedie någonstans? Tyckte det var ett tag sedan han visade sig här :confused:
 
Jag tror inte att han dog. Kimmo (bollox) satt å tog ett par öl med honnom på IOM, när han va där med Jocke (V.I.F)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top