HbgQ
Guest

Välkommen !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Black Pearl skrev:2363428Välkommen! Fick med mitt kort förra året, september om jag inte minns felSå e du sugen på att ha lite tjejsällskap när du kör så e det bara att skriva en rad i min gästbok
![]()
AndreasNo skrev:2363499får jag också?![]()
Ljungqvist skrev:2364486Jag vill också ha tjejsällskap!![]()
Josefine* skrev:2365214Så om jag hör av mig t dig i hopp om lite (kvinnligt) körsällskap, så har du 50 sällskapssjuka killar på släp...Låter intressant...
Man kanske skulle ta en tur?
Låter fint m en kille bara efter miiig!AndreasNo skrev:2366970Om du bara vill ha en kille på släp efter bara diiiig så e de bara att PMa..
Josefine* skrev:2360939Tjo!
Fick kortet september förra året. Håller mest till i Gbg o på Orust. Kör runt på en trofast gammal och dessutom lånad Honda cb750, drömmer i smyg om sporthojFast jag trivs ju rätt bra m Hondan som det är nu... Åsså är jag helt ny på sporthoj.com... Så..Nu fick jag sagt det..
kiwimaddog skrev:2399997hrmmrm...jag är singel..*host*
eller asså, jag menar, Välkommen!
abbanovitch skrev:2400112Välkommen![]()
Å hälsa gärna på http://www.stenungsundsmc.tk/:tummenupp
Å det gäller dig nästa år också, Lam-Kaka. Vi är ett gott gäng med millar här......
Josefine* skrev:2400037![]()
Jo, Orust kan faktiskt vara rätt fint på somrarna,Lam-Kaka skrev:2400076Välkommen! , trevligt med lite folk som håller till på orust..ska troligen tillbringa min nästa sommar semester runt de trakterna nästa år![]()
Jag är lite svag för monstern (måste vara dark, dock), fast den är ju ful-snygg..kiwimaddog skrev:2400124måste bara fråga, varför Monster? inte så att det är nåt fel på den, eller nakenhojar alls för den delen, men det är nåt speciellt med en tjej på sporthoj! kanske en 748? väldigt billig försäkring upp till 97:an o fortfarande en italienare![]()
abbanovitch skrev:2400112Välkommen![]()
Å hälsa gärna på http://www.stenungsundsmc.tk/:tummenupp
Å det gäller dig nästa år också, Lam-Kaka. Vi är ett gott gäng med millar här......
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|