Ännu en färsking...

Josefine* skrev:
2400136 Jag är lite svag för monstern (måste vara dark, dock), fast den är ju ful-snygg..
Om jag ska vara ärlig så har jag inte kollat in mig så mkt på rena sporthojar o har ingen stenkoll.. Fast man är ju lite sugen på nåt vassare:tungan .. Låter som du ska sälja :D

Nää, inte gör jag mig av med min Olivia heller... Bara ute på mitt eviga korståg för att få upp lite fler tjejer på räsermaskiner.
Är helt enkelt exremt svag för tjejer på 748/gixxer/rettor etc o man vill ju göra världen till en bättre plats att leva på så....:tungan

Tycker att de vanliga grabbarna missköter sig så det är väl bäst jag frågar standardfrågorna på sporthoj!
Är du singel?
Gillar du lack och läder?

Josefine* skrev:
2400128 Jo, Orust kan faktiskt vara rätt fint på somrarna,:) verkar vara många som har sommarstugor där..Har jobbat i perioder i Henån, fast nu håller jag mig mest i stan...

Just ja du har snart pm :)

sportarn skrev:
2400152 Tycker att de vanliga grabbarna missköter sig så det är väl bäst jag frågar standardfrågorna på sporthoj!
Är du singel?
Gillar du lack och läder?
:D Singel? Ja... Lack o läder? Sträcker mig nog inte längre än till ett skinnställ:rolleyes:

Josefine* skrev:
2361023 Whoa, vad snabbt man fick svar..:tungan Nice.... Ja, det är väl bara en tidsfråga innan det står en ny flamma i garaget:rolleyes:
Min flamma e röd, säg bara till så gör vi studiebesök i ditt garage..

-eh just det, välkommen!

välkommen....

varför får brudar alltid välkomsttrådar som är MINST fyra sidor? :va

Tjaba! Hör av dig när du är på Orust nästa gång så kan vi köra på kapp och kanske ligga lite i kurvorna?

:D
MVH
Bobby

Last edited:
Välkommen in i gänget. Du har inte funderat på en motard? Körde GSXR 1000 innan men kör motard nu. Ruskigt roligt....

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph