Ännu en färsking...

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Tjo!
Fick kortet september förra året. Håller mest till i Gbg o på Orust. Kör runt på en trofast gammal och dessutom lånad Honda cb750, drömmer i smyg om sporthoj:rolleyes: Fast jag trivs ju rätt bra m Hondan som det är nu... Åsså är jag helt ny på sporthoj.com... Så..Nu fick jag sagt det..

Whoa, vad snabbt man fick svar..:tungan Nice.... Ja, det är väl bara en tidsfråga innan det står en ny flamma i garaget:rolleyes:

Välkommen in i gänget.
Nu är du fast i detta sporthojs träsk. :yoparty
Ha en fortsatt trevlig hoj sommar!

välkommen! hoppas du har kul på din cb. om jag inte minns fel så rankades den som den näst bästa hojen genom tiderna på discovery:yoparty

Josefine* skrev:
2360939 Tjo!
Fick kortet september förra året. Håller mest till i Gbg o på Orust. Kör runt på en trofast gammal och dessutom lånad Honda cb750, drömmer i smyg om sporthoj:rolleyes: Fast jag trivs ju rätt bra m Hondan som det är nu... Åsså är jag helt ny på sporthoj.com... Så..Nu fick jag sagt det..

Välkommen! Fick med mitt kort förra året, september om jag inte minns fel :confused: Så e du sugen på att ha lite tjejsällskap när du kör så e det bara att skriva en rad i min gästbok :)

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo