Glasmästarn
Jävligt nöjd me hojen!
Så sjukt kul. Det vart en heldag till i lördags på en 950sm å en 690smc
Bifogat
-
n605692532_2010773_6665.jpg28.3 KB · Visningar: 107 -
n605692532_2010796_3949.jpg32.7 KB · Visningar: 172 -
n605692532_2010795_3656.jpg32.7 KB · Visningar: 60 -
n605692532_2010794_3357.jpg30.8 KB · Visningar: 63 -
n605692532_2010792_2740.jpg33.4 KB · Visningar: 103 -
n605692532_2010785_320.jpg39.1 KB · Visningar: 91 -
n605692532_2010778_8247.jpg28.9 KB · Visningar: 85 -
n605692532_2010774_6950.jpg32.3 KB · Visningar: 183
Last edited:
hehe..
Hur tänkte du nu??