Ännu en dag på isen

Glasmästarn

Jävligt nöjd me hojen!
Gick med
18 Aug 2007
Ort
Vallentuna
Hoj
KTM 950sm -07 CBR1000RR -05 SÅLD KTM 525EXC -06
Så sjukt kul. Det vart en heldag till i lördags på en 950sm å en 690smc
 

Bifogat

  • n605692532_2010773_6665.jpg
    n605692532_2010773_6665.jpg
    28.3 KB · Visningar: 107
  • n605692532_2010796_3949.jpg
    n605692532_2010796_3949.jpg
    32.7 KB · Visningar: 172
  • n605692532_2010795_3656.jpg
    n605692532_2010795_3656.jpg
    32.7 KB · Visningar: 60
  • n605692532_2010794_3357.jpg
    n605692532_2010794_3357.jpg
    30.8 KB · Visningar: 63
  • n605692532_2010792_2740.jpg
    n605692532_2010792_2740.jpg
    33.4 KB · Visningar: 103
  • n605692532_2010785_320.jpg
    n605692532_2010785_320.jpg
    39.1 KB · Visningar: 91
  • n605692532_2010778_8247.jpg
    n605692532_2010778_8247.jpg
    28.9 KB · Visningar: 85
  • n605692532_2010774_6950.jpg
    n605692532_2010774_6950.jpg
    32.3 KB · Visningar: 183
Last edited:
lite till
 

Bifogat

  • n605692532_2010808_7919.jpg
    n605692532_2010808_7919.jpg
    24.4 KB · Visningar: 59
  • n605692532_2010806_7286.jpg
    n605692532_2010806_7286.jpg
    33.8 KB · Visningar: 67
  • n605692532_2010805_6973.jpg
    n605692532_2010805_6973.jpg
    32.9 KB · Visningar: 46
  • n605692532_2010803_6335.jpg
    n605692532_2010803_6335.jpg
    33.7 KB · Visningar: 53
  • n605692532_2010802_6032.jpg
    n605692532_2010802_6032.jpg
    28.6 KB · Visningar: 89
  • n605692532_2010799_4911.jpg
    n605692532_2010799_4911.jpg
    33.8 KB · Visningar: 77
  • n605692532_2010798_4606.jpg
    n605692532_2010798_4606.jpg
    35.7 KB · Visningar: 43
  • n605692532_2010797_4304.jpg
    n605692532_2010797_4304.jpg
    26.2 KB · Visningar: 121
så ja
 

Bifogat

  • n605692532_2010811_8904.jpg
    n605692532_2010811_8904.jpg
    34.2 KB · Visningar: 88
  • s605692532_2010773_6665.jpg
    s605692532_2010773_6665.jpg
    3 KB · Visningar: 1,171
Slänger upp några från Norrtälje också..

DSC_0069.jpg


DSC_0001.jpg
 
Last edited:
Du kan ta bort mitt nr ur din telefon,

Jag gör slut.. vi är inte polare längre!!!!

// P

Därför att??????
Inte för att du jobbar hela helgerna å e ledig på vardagar när du e den ända norr om stan som e ledig??? :arsele hehe..
ja tror du kommer att bli förkyld till helgen så du kan ju förvarna chefen
 
Va fan varför säger ni inte till så man kan komma & fota, kanske när det är lite ljusare!

De håller till ca 2mil ovanför Norrtälje.
 
Code:
ja tror du kommer att bli förkyld till helgen så du kan ju förvarna chefen

Nu förstår jag inte:tungan Hur tänkte du nu??
 
Code:
ja tror du kommer att bli förkyld till helgen så du kan ju förvarna chefen

Nu förstår jag inte:tungan Hur tänkte du nu??

VÅGA VÄGRA JOBBA!!!!!!!:yoparty

Va fan varför säger ni inte till så man kan komma & fota, kanske när det är lite ljusare!

De håller till ca 2mil ovanför Norrtälje.

ja dom vart väldigt mörka bilderna...ja fattar inte varför....fast ja e ju ingen fotoexpert heller. vissa bilder han tog blev ljusa å andra mörka...det va mitt på dagen så det va ju inte mörkt ute
 
Last edited:
Vart är ni och kör? (Glasmästarn)

Mellan Gottröra å Knutby skulle man kunna säga....Fast närmre gottröra. om du vet va statoil gottröra e nånstans så e det typ en och halv mil ut i skogen där

Vart är ni och kör? (Glasmästarn)

Mellan Gottröra å Knutby skulle man kunna säga....Fast närmre gottröra. om du vet va statoil gottröra e nånstans så e det typ en och halv mil ut i skogen därifrån
 
Last edited:
Ska det köras till helgen?
Har varit ute i norrtälje och åkt men så jävla långt att åka.
Såg på bilderna att ni har någon som plogar(kostar)?
Många som åkte?
 
Ska det köras till helgen?
Har varit ute i norrtälje och åkt men så jävla långt att åka.
Såg på bilderna att ni har någon som plogar(kostar)?
Många som åkte?

Ja tror att det blir lite åka i helgen oxå. Det e vi själva som plogar. Å det kostar inget. Vi har bara vart två stycken hojar å en fyrhjuling. Å i lördags så va det en fiddy me oxå
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top