Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns 2 olika Qualifier - vanliga Qualifier och sen med betäckningen RR efter Qualifier!!
Dock stor skillnad mellan dessa däck både vad beträffar uppvärmning, grepp samt livslängd till RR däckets förmån!!![]()
Hmmm,knepigt att dom inte hängde rr på -08an,kanske skiljer mycket i pris eller så vill dom väl sälja nya till mig om det är kortare livslängd på dom.
Henrik
SWT Racing i Stockholm!!
Mycket snart en ny webbshop med priser per set (Michelin Pilot power, Pilot power 2ct, Pilot road 2, Dunlop Qualifier RR, Dunlop GP racer samt Dunlop Roadsmart) som slår det mesta eller vad sägs om ca 2350-2500kr per set
/Fürstenhoff.
Däckshopen är tänkt att öppna online inom kort med följande ca priser
(endast priser per internet och EJ I VÅR BUTIK) -
*Qualifier RR 120/70+180/55-17 2500kr
*Qualifier RR 120/70+190/50-17 2550kr
*Qualifier RR 120/70+190/55-17 2600kr
*Roadsmart 120/70+180/55-17 2200kr
*Roadsmart 120/70+190/50-17 2275kr
*Pilot Power, Pilot 2ct & Road 2 priser i samma klass inom kort!!![]()
/Fürstenhoff.
Jag håller inte med, varken när det gäller grepp eller livslängd. Pratar vi om samma däck?Tycker det däcket suger fett med ball. Efter 10mil+, under hård belastning börjar tendens till grepp att bli märkbart men innan dess är det snorhalt. Livslängden är bedrövlig.
Jag håller inte med, varken när det gäller grepp eller livslängd. Pratar vi om samma däck?
En varm dag på bana, i snabb grupp, kan de bli lömska då de överhettar, för gatkörning är de klockrena.
/A
190/50 däcket är något lägre än 190/55 (mindre ytterdiameter).Vad är det för skillnad mellan ett 190/55 däck och ett 190/50 däck? Antar att det handlar om profilen? Känner man skillnaden?
Håller med dig alla dar i veckan!!!!Jag håller inte med, varken när det gäller grepp eller livslängd. Pratar vi om samma däck?
En varm dag på bana, i snabb grupp, kan de bli lömska då de överhettar, för gatkörning är de klockrena.
/A
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti