Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Precis när man beställt bromspump & QS så får man höra att reglementet kanske ändras så man inte får använda dessa grejer nästa år? Nån som kan bekräfta eller dementera?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den eventuella förändringen i Superbike-reglementet har med EM att göra och kan komma att enbart gälla förare mellan 16-27 år. De över 27 år kommer isf att köra enligt dagens Nordic Superbike reglement.
Precis den frågan jag ställde till Lodnert men jag har inte fått svar ännu. Som jag förstod styrs det av UEM. Passade även på att fråga om 16-27 gällde även om man inte var intresserad av EM.Så om man är en "knatte" så får man inte köra med samma förutsättningar?![]()
Hoppas det blir skillnad på Pro superbike och challenge!
Så att Prokillarna måste bygga om för att köra challenge![]()
Really?- Jag är bara 26 år.
Ahå... men fabrik-kittet med kablar o raceecu är väl reko ändå va?
Det här är ju så typiskt Svemo. Aldrig kan förarna lita på vad som sagts eller känna säkerhet bakom sina stora ekonomiska beslut. Det är alltid intill SISTA SEKUND att att få reda på vad som är tillåtet. Vi har varken datum, reglemente eller något på plats inför 2008.
Man kommer att ändra vissa saker även i Pro Superbike, vad vet jag dock inte.Hoppas det blir skillnad på Pro superbike och challenge! Så att Prokillarna måste bygga om för att köra challenge![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |