Ändrat träningsschema Anderstorp 26-27/4

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Verkar som att problemet löst sej självt. Licenskursen inställd och tidsschemat ändrades så nu får alla 3x25 minuter.
Kikade på schemat i går och undrade vad alla gnällde om men då hade de alltså ändrat tillbaka till tre pass! Jag ska nog ta mig ner jag med, ledigt har jag ju redan fått och hur kan man bättre tillbringa två dagar innan racehelg?

Kikade på schemat i går och undrade vad alla gnällde om men då hade de alltså ändrat tillbaka till tre pass! Jag ska nog ta mig ner jag med, ledigt har jag ju redan fått och hur kan man bättre tillbringa två dagar innan racehelg?

Tycker det låter som en bra idé. Ska själv tillbringa minst 4 dagar på banan.

Har precis mailat ARC om hur det ligger till. det är ju orimligt att betala 1500 för att vänta en halv dag mellan passen och sedan vänta på om man får komma ut eller ej. men jag skall vänta med att beklaga mig innan ARC har svarat. jag har svårt att tro att samtliga anmälda förare har möjlighet att vara lediga tors fre, så förhoppningsvis löser det sig. men annars skall jag bli mycket:mad: :mad: :mad:

i övrigt gick den nya hojen sjukt bra i söndags:tungan

Trist att du inte var med i Polen, men jag fick rapporter om att du fick upp bra fart i söndags! Visst går den nya ZX6-an helt otrioligt bra!

Äh gott folk! Jag har är iaf skitsugen på att köra!! Inte länge kvar nu!! Själv åker jag på Onsdag. Förhoppningsvis hinner jag med en körning på Sviestad för att "köra in" motorn och testa quickshiftern.

Racerförare blir aldrig nöjda, så är det bara :D

Varför ska de inte få ha det?

För att dom har hela framtiden på sig att åka massa hoj medans dom flesta förarna i dom toffa klasserna endast har några år kvar innan dom inser att dom alldrig kommer att bli något och sedan lägger av! mer rättvist så:tummenupp:rolleyes:

Last edited:
För att dom har hela framtiden på sig att åka massa hoj medans dom flesta förarna i dom toffa klasserna endast har några år kvar innan dom inser att dom alldrig kommer att bli något och sedan lägger av! mer rättvist så:tummenupp:rolleyes:

Ja just det, det är ju klart. hehehehe

Eller så är juniorerna där för att se och lära. Att då få köra lite mindre än "eliten" skulle kännas naturligt.

Skönt att de tog tillbaka det gamla schemat :)

Eller så är juniorerna där för att se och lära. Att då få köra lite mindre än "eliten" skulle kännas naturligt.

Kamma till dej nu! Lär juniorerna sej av att stå i depå och titta när dom stora grabbarna åker hoj? Isåfall ska rookie 1000 också stå i depå, dom är väl också där för att lära? Ge snorisarna mer körtid istället, dom behöver träningen för att utvecklas.

Kamma till dej nu! Lär juniorerna sej av att stå i depå och titta när dom stora grabbarna åker hoj? Isåfall ska rookie 1000 också stå i depå, dom är väl också där för att lära? Ge snorisarna mer körtid istället, dom behöver träningen för att utvecklas.

:Bugar

Hade jag något hår skulle jag kamma mig ;)

Så du menar att juniorerna ska prioriteras före tex 125R och SBC och få mer körtid på deras bekostnad?

Har möten på jobbet på torsdagen som jag inte kan avboka. :(
Kommer ner på kvällen för att köra fredagen.
SMHI lovar kalasväder i Vetlanda på torsdag med ca 20 grader så det är väl 12 och regn på Mossen som vanligt då. :hihi

Eftersom du ställde upp dörren på vid gavel, kan man ju inte låta det passera.

Om jag tar fram en 125 standardhoj till B-racet på Sviestad. Kör du den?
Jag skall självklart bjuda på soppastålar, och anmälningsavgift. Och varför inte prispengar! Den här inbjudan gick förra året till Swedie....
Så nu bjuder vi in er bägge två.

Om ni inte smiskar dom här juniorerna. anser jag det självklart att ni bägge står över ett träningspass på nästa tävling, för att på ett naturligt sätt, se och lära.

Ja eller nej? :banana

Eftersom du ställde upp dörren på vid gavel, kan man ju inte låta det passera.

Jag skall självklart bjuda på soppastålar, och anmälningsavgift. Och varför inte prispengar! Den här inbjudan gick förra året till Swedie....

Om ni inte smiskar dom här juniorerna. anser jag det självklart att ni bägge står över ett träningspass på nästa tävling, för att på ett naturligt sätt, se och lära.

Haha härligt, touché .
Men Sandis ställer ju såklart upp, fan ett B-race helt gratis :) Man är ju hora som Rookie.
Men några hundra varv i spåret och 40 kilo lättare skulle ju iofs inte vara fel när man ska tävla mot små barn som äter klubba på lördagar :tungan

Vad säger du Sandis?

/Nitrous

2900863 Verkar som att problemet löst sej självt. Licenskursen inställd och tidsschemat ändrades så nu får alla 3x25 minuter.
Är först vid möte efter torsdagen som det bestäms om det är samma upplägg på fredagen, om jag förstod rätt?

:klappar :klappar :klappar

2902962 Eftersom du ställde upp dörren på vid gavel, kan man ju inte låta det passera.

:hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey