Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kritik är av godo om den är saklig och befogad. Kritik mot rr-sm 2007 på anderstorp kan knappast vara vare sej saklig eller befogad, när den framförs innan dom fått chansen att misslyckas!
Den kritik som huvudsakligen framförts i denna tråd gäller ju det faktum att man ändrat träningsmöjligheterna på träningslägret, efter det att folk betalt. Det anser jag är saklig och väl grundad kritik som man borde ta åt sig av.
Vad gäller tävlingshelgen i övrigt blir det säkert kanon.![]()
repris på förra året= halva tiden rödflagg![]()
jag tänkte skita i det just för att det var helt värdelöst förra året. men ändrade mig när det var 3 pass. nu är allt betalt planerat och klart, och nu ändrar dom tillbaks. kul.
Men körtiden blev den samma väl? Bara att man har 2 lite längre istället för 3 korta pass.
Och orsaken till rödflaggen? Klotningar! Alltså nåt som vi förare orsakar, knappast arrangörens fel.
Men körtiden blev den samma väl? Bara att man har 2 lite längre istället för 3 korta pass.
Påpekande om priset på LMS fredagsträning är helt irrelevant.
Det stämmer, men förutsättningarna har ändå förändrats.
Strunt samma, jag tycker det ska bli roligt vilket som. Jag reagerade enbart på det du skrev om saklig kritik, och i min mening är just denna tråden det.
Ok en helt annan fråga.
Kommer transpondersystemet vara igång hele tiden och kommer tiderna läggas upp på mylaps? Så man kan titta på alla sina tider på kvällarna. Har inte råd med laptimer...
Enligt min mening är det saklig kritik om man efteråt tycker att det var för lite, dåligt arrangerat, eller what ever. Att klaga på en sån skitsak som att antalet pass minskar när totala tiden är samma är bara löjligt enligt min åsikt. Jag reagerar hårt på denna tråden av skälet att a-torp fått dåligt rykte sedan tidigare år. När vi försöker lyfta nivån ska det gnällas iallafall, innan man ens kommit till platsen. Då passerar man gränsen grovt. Att man misslyckats tidigare betyder inte att man automatiskt kommer att göra det igen.
Konstigt nog är kritiken efter race på sviestad eller knutstorp sällan lika hård som den brukar vara på anderstorp. Arrangemangen på dom banorna är inte så hemskt mycket bättre än på anderstorp.
Jag har inte kritiserat något som kommer äga rum under tävlingshelgen överhuvudtaget. Däremot hade jag åsikter om att man ändrar förutsättningarna för träningslägret efter det att man tagit betalt. Måhända att du tycker det är löjligt, men innebär det att ingen annan ska få tycka annorlunda? Om en bilhandlare säljer en svart bil, tar betalt och vid senare tillfälle levererar en vit, är kunden löjlig om denne har åsikter då?
Och för att återigen förtydliga så handlar detta inte om hur tävlingen genomfördes förra året eller kommer genomföras detta år. Jag tycker också att det är skitbra att man jobbar stenhårt på att höja nivån på tävlingshelgerna. Men ta det lite lugnt va?
Ledsen över den hårda tonen, börjar bara tröttna på diskussionen eftersom den uppkommer varje år vid denna tidpunkt. Klart att man får ha en annan åsikt än jag, men nån stor skillnad är det väl ändå inte?
Ingen aning. Maila och fråga!
Klokt, men det är lätt att förväxla dig med någon som är med och arrangerar.
Det skulle stå "mail" inte "mig" i inlägget.Vad ska vi få? Ta det nu istället, när du har nåt att säga....
Du får en mailad till dig från ARC om du är anmäld.
Avsändare var racing@arc.nuFrån vem hos ARC?
Jag har inte fått någon och har försökt maila Carry med den mailadress som står på ARC's sida fungerar inte, kommer bara i retur!
Ok en helt annan fråga.
Kommer transpondersystemet vara igång hele tiden och kommer tiderna läggas upp på mylaps? .
31. Träning:
Ingen släpps ut på banan utan tävlingsnummer, gäller även friträning, transponder ska vara igång och laddad.
Ja troligen redan på träningarna...![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|