fahrenheit
Ny medlem
Har en ganska kännd hoj här på sporthoj iaf.. en zxr 400... finns inte direkt så många i sverige, men reservdelar har jag iaf hittat i asien och GB 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kahobe skrev:2150063Äger 2st av totalt 100 sålda i Sverige av en typ och en av två totalt i Sverige av en annan.
Är det udda nog???
Chronic skrev:2150078Warrior, Superlight, TL-R![]()
Bara för att de finns färre än R1 så var det kanske inte riktigt så trådstartaren tänkte......![]()
Men det är ju bara början iof.....
Det är inga problem med delar i sverige heller.fahrenheit skrev:2150061Har en ganska kännd hoj här på sporthoj iaf.. en zxr 400... finns inte direkt så många i sverige, men reservdelar har jag iaf hittat i asien och GB![]()

Superlight skrev:2150117Hur menade han då? Var går gränsen för ovanlig? Min är tillverkad i sammanlagt 496 ex (tror jag). Är det ovanligt?
/Ssss

http://www.repairmanual.com/catalog/U99500-40000-01EMemmsan skrev:2150141Har en mini gixxer -87
Vore ju kul o hitta nån slags manual som är läsbar när elektoniken krånglar...![]()
Superlight skrev:2150117Hur menade han då? Var går gränsen för ovanlig? Min är tillverkad i sammanlagt 496 ex (tror jag). Är det ovanligt?
/Ssss
Memmsan skrev:2150141Har en mini gixxer -87
Vore ju kul o hitta nån slags manual som är läsbar när elektoniken krånglar...![]()
Memmsan skrev:2150141Har en mini gixxer -87
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|