/()&¤#&%%)((=?!

junior

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
På jakt
Till den som stal min frambroms inatt:

Nästa gång du vill pilla på min hoj så är du välkommen upp i lägenheten så ska jag förklara det här med mitt och ditt för dig.

Jag kan även bidra med telefonnummer till diverse återförsäljare som säljer de delar du stal.

En och en halv vecka fick man ha hojen ifred, det tackar vi för!

:mad:

Snodde de bromsen??
Har aldrig hört nåt liknande!! Att folk fått sina Slip-on:s snodda har jag hört, men frambromsen??? Så jävla meningslöst!!

Köp en egen istället, tjuvjävel!!!

Lider helt klart med dig
han/hon som tog det borde :whip

Vart bor du, Aha Stockholm...då var det ovanligt... :rolleyes:

Fan va synd att du fick den stulen :mad:

Handtag, ok, slang o höger spegel var det någon stackare som inte hade lust att köpa själv.

Jag gissar att det var någon som har en LC4 enduro som inte har lust att betala för grejerna när han/hon ska köpa gatdäck.

Stockholm eller ej så är det ju märkligt att folk ska vara så jäkla snåla att de inte kan betala för sig o sitt intresse.

Nu är jag utan hoj i minst en vecka och lär få betala några sköna tusenlappar för att köpa tillbaka det som är borta.

Jag tror/hoppas att det inte är någon som har tagit det för att själv använda utan tror nog mer på att de e nån pundare som tänkte sälja det .... :(

Jävla svin...

...tråkigt att dem snodde grejorna..., som sagt; nån borde lära dem skillnaden mellan mitt o dit. :mad:

iaf nån som begrep vad det var för grejor och vad de skulle användas till på annat håll.
Beställningsjobb eller nån som ska använda det själv. En vanlig pundare skiljer nog inte det ena bromssystemet från ett annat.

Helt otroligt att folk aldrig kan låta bli andras saker. :mad:

Kapa av den handen som höll i skruvmejseln om de hittar honom!

Så jävla trist, tråkigt nog är det inte ovanligt... Var och servade hoj på Lelles, en båge stod utanför verkstaden. vid 20-tiden när vi var klara så hade någon varit och snott bromspumpen på hojen som stod kvar utanför...

junior skrev:
Nu är jag utan hoj i minst en vecka och lär få betala några sköna tusenlappar för att köpa tillbaka det som är borta.

Nädå. Ring ragnar idag, han har skrivbordstjänst, så plockar han ihop en front brake assembly eller vad det heter och skickar det, du har det på posten imorrn eller i övermorrn.

Fick grymt bra service och leveranstider när jag behövde en kopplings-huvudcylinder förra veckan. ragnar :tummenupp :tummenupp

Front brake assembly?

Trodde inte att de hade delar som dessa på hyllan. Dirtbike hade det inte iaf.

junior skrev:
Front brake assembly?

Trodde inte att de hade delar som dessa på hyllan. Dirtbike hade det inte iaf.

Dirtbike har aldrig haft nånting av det jag behövt när jag har vart hos dem.. och då snackar vi inte speciellt konstiga saker, utan typ drev, munstycken mm.

Hittar tyvärr ingen sprängskiss på 03ans lc4a, men som sagt, snacka med ragge så löser det sig.

Jag ringer och ringer, men det är inte lätt att få tag på dem inte.

Nu är grejerna beställda hos Dirtbike, så det blir väl till att samla navelludd i en drygt en vecka innan de lyckats få fram grejerna.

Jag ska dock prata med Lelles så att man vet om de har sådana saker på hyllan.

Tackar för tipset!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back