"¤"¤"¤OBS OBS OBS"¤"¤"¤

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
OBS: MÖTE I LOKLAEN I MORGON, FISKEBODA HAR RINGT MIG OCH GETT OSS PRISER OCH ALTERNATIV PÅ LITE OLIKA FÖRSLAG ANG BETALNING AV SKADORNA.
KL 18:00 I LOKALEN. SKRIV UPP ER PÅ LISTAN OM NI KAN KOMMA VILKET JAG VERKLIGEN HOPPAS ATT NI FÖRSÖKER MED.

Måste troligen jobba med banan :(
Kan vi inte ta det typ 21 går det inte för mig.

vi tar det vid 18 tiden. mario du kommer ialf få veta vad som sas.. jag ska igentligen bara informera om vad dom sagt och sen måste vi bestämma hur vi ska lägga upp det på bästa sätt... det rör sig om en del tusingar... kan ju ju säga som så att PBR (stefan, jag och tengil) är bara skyldiga fiskeboda 380kr :).... som sagt var försök nu att komma.. för i morgon kommer vi fatta beslut vare sig ni inte kan komma eller ej.

blom skrev:
vi tar det vid 18 tiden. mario du kommer ialf få veta vad som sas.. jag ska igentligen bara informera om vad dom sagt och sen måste vi bestämma hur vi ska lägga upp det på bästa sätt... det rör sig om en del tusingar... kan ju ju säga som så att PBR (stefan, jag och tengil) är bara skyldiga fiskeboda 380kr :).... som sagt var försök nu att komma.. för i morgon kommer vi fatta beslut vare sig ni inte kan komma eller ej.
Först rör det sig om en del tusingar och sen om 380kr. Hur funkar det??

Supermoto skrev:
Först rör det sig om en del tusingar och sen om 380kr. Hur funkar det??
det pbr har åstakommit är 380kr.. men hela skiten kostar mycket mer... PBR och mitt namn står för kontraktet så PBR ska ju betala det på något vis.. och det måste vi diskutera.

blom skrev:
det pbr har åstakommit är 380kr.. men hela skiten kostar mycket mer... PBR och mitt namn står för kontraktet så PBR ska ju betala det på något vis.. och det måste vi diskutera.
Aha, då är jag med i matchen igen.

Vad är det då? Stenplattor, fönster, kvastskaft? Vad mer? Går det inte att spåra vissa grejer väldigt enkelt till vissa stugor och sen tala med vederbörande stugansvarige om det?? Är det "olätt" att spåra så kan vi kanske ta det om det inte är för mkt??

Supermoto skrev:
Aha, då är jag med i matchen igen.

Vad är det då? Stenplattor, fönster, kvastskaft? Vad mer? Går det inte att spåra vissa grejer väldigt enkelt till vissa stugor och sen tala med vederbörande stugansvarige om det?? Är det "olätt" att spåra så kan vi kanske ta det om det inte är för mkt??
jodå det går.. det är stenplattor oxh en matta.... mattan vet vi vilka som gjort, plattorna oxå iofs.. men pengarna måste ju in annars får ju liksom jag kronofogden på mig vilket jag inte är så sugen på.. :(

Va fan gjorde ni på festen egentligen??? :4skrika :3freak

Tråkigt om vår klubbkassa ska behöva betala sånt som andra förstört men det är väl tyvärr så när man ordnar en sån här fest.

Mattias650 skrev:
Va fan gjorde ni på festen egentligen??? :4skrika :3freak

Tråkigt om vår klubbkassa ska behöva betala sånt som andra förstört men det är väl tyvärr så när man ordnar en sån här fest.
nja.. det ska inte kassan behöva betala igentligen.. kanske lägga ut för skadorna.. men vi har ju ett namn på den som förstörde mattan vilket verkar vara den dyraste biten i den här historien.... han skulle ringa mig i morgon igen med mer info.. jag berättar allt på mötet i morgon.

Jag kan inte medverka i morgon. Ska till relaxen på G-vik med jobbet.
Självklart står jag för det jag gjort. Ungefär 130:- ?

Jag lämnar nycklarna till Stefan.

Tengil skrev:
Jag kan inte medverka i morgon. Ska till relaxen på G-vik med jobbet.
Självklart står jag för det jag gjort. Ungefär 130:- ?

Jag lämnar nycklarna till Stefan.
det som klubben dragit på sig kan väl kassan står för.... men det är ju det övriga.. och 380 kr är tydligen om vi åker dit och byter brädorna själva annars ska dom ha 375kr i timmen för jobbet

Om det nu var 380:- så står väl klubben för det men hade det varit mer hade inte jag velat betala.

Kollade igenom de skånska bilderna lite snabbt och fastnade för de här...
Är det en del av skadorna möjligen ;) ??

PICT1113.JPG

DSC00344.JPG

Den här killen vann INTE pilkastningen, hehe :fyllisar
DSC00359.JPG

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa