"¤"¤"¤OBS OBS OBS"¤"¤"¤

så nu har jag varit i kontakt med fiskeboda igen.. och fått ett mellan tummen och fuckfingret pris på hela kallsaset.

Är det någon förutom Kjelle som har koll på hur mycket vi har i PBR-kassan? Om det nu blir så att vi får stå för det som ska ersättas.

så nu har jag talat med fiskeboda och dom skickar en faktura till mig eller kjell. han tog även upp fönsterrutorna nu men jag fick inget pris på dom. kan någon i PBR ta kontakt med hon som bangade dom? för jag åker nämligen bort idag och kommer hem i helgen igen. senkan jag ju berätta att jag skriver det här med ett smile på mina läppar :) han avslutade nämligen samtalet med att säga : NI SKA VETA ATT NI ÄR VÄLKOMMNA TEBAX NÄSTA ÅR som jag brukar säga. efter regn kommer ........ ;) jag finns på telen om någon vill något.

blom skrev:
så nu har jag talat med fiskeboda och dom skickar en faktura till mig eller kjell. han tog även upp fönsterrutorna nu men jag fick inget pris på dom. kan någon i PBR ta kontakt med hon som bangade dom? för jag åker nämligen bort idag och kommer hem i helgen igen. senkan jag ju berätta att jag skriver det här med ett smile på mina läppar :) han avslutade nämligen samtalet med att säga : NI SKA VETA ATT NI ÄR VÄLKOMMNA TEBAX NÄSTA ÅR som jag brukar säga. efter regn kommer ........ ;) jag finns på telen om någon vill något.
pma eller messa namn, telenr, nick eller motsvarnade så löser det sig.

hon heter ingjill eler liknande vad matt-killen heter vet jag icke.. har blivit väldigt tyst i den här tråden nu.. många åsikter men ingen som vill ta tag idet förutom stefan.. hmm jaja i morgon är det lördag och då går stefan och jag på höstspriten :hihi

blom skrev:
hon heter ingjill eler liknande vad matt-killen heter vet jag icke.. har blivit väldigt tyst i den här tråden nu.. många åsikter men ingen som vill ta tag idet förutom stefan.. hmm jaja i morgon är det lördag och då går stefan och jag på höstspriten :hihi

va fan snackar du om ingen vill!!!!!!!!!!! jag har ju snackat med MR K precis som jag sa att jag ska gör och dom kommer skicka pengar direkt efter löning

det är tengil som har reg nr sas det

TERMINATOR skrev:
va fan snackar du om ingen vill!!!!!!!!!!! jag har ju snackat med MR K precis som jag sa att jag ska gör och dom kommer skicka pengar direkt efter löning

det är tengil som har reg nr sas det
jag snackar om precis det jag har skrivit.... om du inte förstår vad jag skrivit så fråga någon som kanske kan tolka åt dig.

Jag förstår inte heller riktigt.
Tengil har regnumret = Ingen action förrens han tar tag i det eller meddelar någon annan.

Stefan har frågat om namn m.m till fönsterfolket. (Vilket jag finner oroande då jag trodde att det var HAN som hade lappen med deras namn m.m på. :gnissla )

Termo har snackat med Mr K.

Kvar att snacka om: Trallsnickrandet.

Eller?

blom skrev:
jag snackar om precis det jag har skrivit.... om du inte förstår vad jag skrivit så fråga någon som kanske kan tolka åt dig.

vilken jävla piss attityd du har ibland, du vet mycket väl att folk fixar det dom säger, jag ringer tengil nu så jag får reg nr

ja men varför ger ingen stefan nr eller nick då :confused:
men då fixar ni det här då ni som vet vad folk heter och har för reg nr osv :tummenupp

TERMINATOR skrev:
vilken jävla piss attityd du har ibland, du vet mycket väl att folk fixar det dom säger, jag ringer tengil nu så jag får reg nr
jag tycker att du pissar dig själv i munnen nu om jag ska vara ärlig.. har en piss attityd :confused: hoppas att jag inte behöver se dig på ett tag för nu är jag jävligt sne.

Last edited:
blom skrev:
ja men varför ger ingen stefan nr eller nick då :confused:
men då fixar ni det här då ni som vet vad folk heter och har för reg nr osv :tummenupp

jag tycker att du pissar dig själv i munen nu om jag ska vara ärlig.. har en piss attityd :confused: hoppas att jag inte behöver se dig på ett tag för nu är jag jävligt sne.

nää det behöver du inte och om du är sne så skiter väl jag i det

TERMINATOR skrev:
nää det behöver du inte och om du är sne så skiter väl jag i det
du kan ta och PM a mig om du har problem med mig eller liknande..

nu tänker jag inte skriva mer i den här tråden om saken.. jag sa bara att det blev väldigt tyst.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back