¤¤¤¤möte Igen¤¤¤¤

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
tänkte att vi kunde göra något liknande nu på onsdag som vi gjorde i veckan, vi skulle behöva fördela lite arbetsuppgifter osv, vilka som ska vara vart. kan ni komma så skrik till i den här tråden.

Jag ska köra på Gelleråsen hela dagen, vet ej när jag kommer hem. Hinner jag så lovar jag att dyka upp.

du kan fethajja att vi ska till hjälmaredocka och jag ska med om jag få igång hojen, tvättade den idag och har fåt in vatten i någon kontakt så den blåser säkringar, jag har haft i 5-56 där jag tror det är och kört motorn varm så är det bara att hoppas det dunstar bort, har haft detta fel 1 gång tidigare

TERMINATOR skrev:
du kan fethajja att vi ska till hjälmaredocka och jag ska med om jag få igång hojen, tvättade den idag och har fåt in vatten i någon kontakt så den blåser säkringar, jag har haft i 5-56 där jag tror det är och kört motorn varm så är det bara att hoppas det dunstar bort, har haft detta fel 1 gång tidigare
ja så går det om man ska hålla på och tvätta hela tiden :D

Menvafan, fler måste vi ju bli till onsdagens möte-fika-(körning)!

Uppuppupp :hoppa

Hoppas kunna bli med.

Tyvärr har jag alldeles för många fordon som kräver massa äckelmeck men är vädret tillräckligt bra så vill man ju inte slava med en gammal pickis eller liknande...

Supermoto skrev:
Hoppas kunna bli med. Tyvärr har jag alldeles för många fordon som kräver massa äckelmeck men är vädret tillräckligt bra så vill man ju inte slava med en gammal pickis eller liknande...

Nää, klart du ska med och rasta der Fritz-fighter på en tur! :tummenupp

blom skrev:
jag får nog tyvär lite problem med att hänga med i morgon som det ser ut just nu :(

Nejmenvadfannudåva??? :va
I så fall kanske vi borde försöka flytta mötet, men med tanke på själva uppslutningen kvittar det nog vid närmare eftertanke. Jag siktar på att vara med och åka lite hoj åtminstone. Onsdag är tyvärr enda mötes-dagen som funkar för mig i alla fall, går jour torsdagsdygnet och på lördag drar vi till Österlen en vecka.

Jag har en del att fixa, så om uppslutningen inte blir bättre än så här kanske jag också lägger ner ikväll....

Är det helt kört för dig, Blomman?
Tänkte du åka, Termis?

Kollar denna tråd igen vid fem-snåret, så får vi se.

Kjelle skrev:
Jag har en del att fixa, så om uppslutningen inte blir bättre än så här kanske jag också lägger ner ikväll....

Tänkte du åka, Termis?

jag vet kl 17,30 om det är helt kört... annars dyker jag upp

Kört för mig.
Måste meka bilJÄVEL :huvet

Kjelle skrev:

Tänkte du åka, Termis?

undertäcknad har med avsikt att åka en sväng

*/ ?>
Back