blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
tänkte att vi kunde göra något liknande nu på onsdag som vi gjorde i veckan, vi skulle behöva fördela lite arbetsuppgifter osv, vilka som ska vara vart. kan ni komma så skrik till i den här tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bra kjellKjelle skrev:Borde kunna hänga på så vitt jag kan se nu.
(här ska det fikas ja så går det om man ska hålla på och tvätta hela tidenTERMINATOR skrev:du kan fethajja att vi ska till hjälmaredocka och jag ska med om jag få igång hojen, tvättade den idag och har fåt in vatten i någon kontakt så den blåser säkringar, jag har haft i 5-56 där jag tror det är och kört motorn varm så är det bara att hoppas det dunstar bort, har haft detta fel 1 gång tidigare
Supermoto skrev:Hoppas kunna bli med. Tyvärr har jag alldeles för många fordon som kräver massa äckelmeck men är vädret tillräckligt bra så vill man ju inte slava med en gammal pickis eller liknande...
blom skrev:jag får nog tyvär lite problem med att hänga med i morgon som det ser ut just nu![]()
jävla borgarfasonerKjelle skrev:på lördag drar vi till Österlen en vecka.
jag vet kl 17,30 om det är helt kört... annars dyker jag uppKjelle skrev:Jag har en del att fixa, så om uppslutningen inte blir bättre än så här kanske jag också lägger ner ikväll....
Är det helt kört för dig, Blomman?
Tänkte du åka, Termis?
Kollar denna tråd igen vid fem-snåret, så får vi se.
Kjelle skrev:Jag har en del att fixa, så om uppslutningen inte blir bättre än så här kanske jag också lägger ner ikväll....
Är det helt kört för dig, Blomman?
Tänkte du åka, Termis?
Kollar denna tråd igen vid fem-snåret, så får vi se.
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem