ADHD-åkning

davve

I´ll make you famous
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
GG EC300
Fireblejd skrev:
2248037 Jag kan närsomhelst! Är tillfälligt sysslolös ...Vore ju kul om vi kunde ta en sväng innan midsommar kanske?

Yepp :yoparty .. om det torkar upp så kanske vi kan ta det ikväll..
 

davve

I´ll make you famous
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
GG EC300
Vädret är lite halvt, ska vi skjuta på det en dag eller chansa?
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
davve skrev:
2249916 Vädret är lite halvt, ska vi skjuta på det en dag eller chansa?

Nja, kan nog va läge o vänta lite. Fast nu ska jag naturligtvis bort imorrn eftermiddag och på Torsdag drar jag till Kungshamn på da'n. Vad sägs om efter midsommar? :3freak
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
På lördag ser det ut som att det blir en riktig långtur över hela dan. Minst 30 mil och vi tar oss ut mot tjörn/orust för att få njuta av mycket sköna kustvägar. Fyra hojar än så länge och vi sticker nog vid 10:00-11:00. Vore kul om det blev riktigt många. Alla är välkomna :tummenupp
 

Lucky

Adrenalin
Gick med
6 Feb 2005
Ort
Borås
Hoj
CBR1000RR -06 / Husaberg 650 -04
jag å davve drar ut å glider runt lite i dag vid halv sju - sju
vid mcd knalleland
 

Hård

Retro-sportis
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Borås
Hoj
YZF 600
Anderson skrev:
2268303 På lördag ser det ut som att det blir en riktig långtur över hela dan. Minst 30 mil och vi tar oss ut mot tjörn/orust för att få njuta av mycket sköna kustvägar. Fyra hojar än så länge och vi sticker nog vid 10:00-11:00. Vore kul om det blev riktigt många. Alla är välkomna :tummenupp
Låter trevligt. Ska se om jag kan haka på. Kanske viker av i Gbg nånstans sen i så fall för att åka o jobba sej lite oxå...
Ska kika på det.
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Hård skrev:
2272016 Låter trevligt. Ska se om jag kan haka på. Kanske viker av i Gbg nånstans sen i så fall för att åka o jobba sej lite oxå...
Ska kika på det.
Låter gott, ska ut o fiska o dricka pilsner med grabbarna nu så det blir nog inte jättetidigt imorrn. 0704-030601 Hör av er om ni vill följa med så bestämmer vi en tid.
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Eventuellt hakar jag och en polare på också. Men vi får se.... öl dricka nu! Slår en signal isåfall. Funderar på att dra en repa och säga hej till David ute på Orust.

@Andersson: Fick du skivan med bilderna i original size? Klaga på Sundell annars!!

//Daniel
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
RSV_R skrev:
2274204 Eventuellt hakar jag och en polare på också. Men vi får se.... öl dricka nu! Slår en signal isåfall. Funderar på att dra en repa och säga hej till David ute på Orust.

@Andersson: Fick du skivan med bilderna i original size? Klaga på Sundell annars!!

//Daniel
Japp skivan fick jag, kanon tackar, sticker nu ut till orust. Avresa ca 13:30 tror jag om nån vill med :banana
Ring i så fall sticker hemifrån nu.
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Anderson skrev:
2274687 Japp skivan fick jag, kanon tackar, sticker nu ut till orust. Avresa ca 13:30 tror jag om nån vill med :banana
Ring i så fall sticker hemifrån nu.

Haha... ni va lite sega att komma fram till Orust! Men vi fick en fin sväng iaf. Goa vägar där ute ju! Var ju som en lång bana.
 

Lucky

Adrenalin
Gick med
6 Feb 2005
Ort
Borås
Hoj
CBR1000RR -06 / Husaberg 650 -04
aldrig någon som är ute å kör på kvällar efter 18:00?
är ute varje dag men ser inga :(
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Nallen!

Ojojoj.... det va nära ögat det manligaste jag hade gick förlorat! Mitt under pågående tur med Lam-Kaka, Bruzda och Ewwe bestämde sej Nalle för att det fick vara nog! Han kastade sej handlöst över instrumenteringen och kickade mej i axeln, för att sedan försvinna så fort benen bar....

Men skam den som ger sej.... efter att ha hämtat bilen och krypkört en mil så kan nu jag och Nalle äntligen återförenas som vänner! :pannkyss

Han såg lite medtagen ut och ångrade sitt agerande djupt.... Men jag förlät honom!

Han är ju ändå min Nalle....

:rofl
 

Bifogat

  • nalle.jpg
    nalle.jpg
    81.4 KB · Visningar: 72

Bruzda

Apstoll Mc
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Mitt emot kyrkogården, framför djursjukhuset
Hoj
Kawasaki kdx 250
RSV_R skrev:
2282204 Ojojoj.... det va nära ögat det manligaste jag hade gick förlorat! Mitt under pågående tur med Lam-Kaka, Bruzda och Ewwe bestämde sej Nalle för att det fick vara nog! Han kastade sej handlöst över instrumenteringen och kickade mej i axeln, för att sedan försvinna så fort benen bar....

Men skam den som ger sej.... efter att ha hämtat bilen och krypkört en mil så kan nu jag och Nalle äntligen återförenas som vänner! :pannkyss

Han såg lite medtagen ut och ångrade sitt agerande djupt.... Men jag förlät honom!

Han är ju ändå min Nalle....

:rofl

Vilken tur att du återfan din nalle igen :) , annars har du säkert inte kunnat sova inatt
:7peta , tack för en underbar åktur /hälsningar från aurora,lam-kaka
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Någon som är sugen på att samla ihop ett göng och glida ner och kolla refreshments i morrn och glida en sväng efteråt...och medans jag ändå kladdar här nån som skall te minnesluckan.
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
RSV_R skrev:
2278039 Haha... ni va lite sega att komma fram till Orust! Men vi fick en fin sväng iaf. Goa vägar där ute ju! Var ju som en lång bana.
Som sagt, var ju en något blöt fisketur på fredakvällen.
Vägarna blev dock lite väl "goá" då en av oss slutade lite vid sidan av vägen, inga allvarligare skador men tråkigt då både hojen och kortet var ganska färska.
Vi får se till att ta en riktigt heldag där ute nån helg, finns hur mycket sköna vägar som helst.
 

Micke S

Ny medlem
Gick med
7 May 2006
Ort
Borås
Hoj
Honda CBR 929RR
Lucky skrev:
2279642 aldrig någon som är ute å kör på kvällar efter 18:00?
är ute varje dag men ser inga :(

Ute nästan varje kväll det är fint väder.... men jag ser knappt inga heller....

Micke
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top