Dagens journalism...

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Undrar om jag och 2 svenska icke troende polare fått en halvsida i lokaltidningen om vi bestämt oss för att ställa upp som tomtar?
När det görs något bra är det tydligen viktigt att poängtera att det är muslimer det rör sig om.
När det görs något dåligt är det viktigt att inte gå ut med något annat än att det rör sig om människor... :huvet

15caf2761ab616ae811120e2212b0953.jpg

Fast det är väl ganska bra nyhetsvärde, ett gäng man kan räkna av på listan över misslyckade lastbilschaffisar....:glömdet
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Sedärja, underbart när man har fel, ibland iaf.
Nja, det får ju någon notis bara. Tänk er det motsatta, varje gång en vit polis dödar en svart brottsling i självförsvar i USA så skickar SVT ut pushnotiser till min telefon i alla fall.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Nja, det får ju någon notis bara. Tänk er det motsatta, varje gång en vit polis dödar en svart brottsling i självförsvar i USA så skickar SVT ut pushnotiser till min telefon i alla fall.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Har du fått någon när en polis avrättas av någon blm-anhängare?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Har någon Svensk tidning rapporterat om Islamist-dådet på flygplatsen i Fort Lauderdale?

Alla andra media i världen har rapporterat det så, men i Sverige heter det att han var före detta soldat med PTSD.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Har någon Svensk tidning rapporterat om Islamist-dådet på flygplatsen i Fort Lauderdale?

Alla andra media i världen har rapporterat det så, men i Sverige heter det att han var före detta soldat med PTSD.

På TV4-nyheterna vid 22 hade de fortfarande inga motiv till dådet iaf.:brinnerup
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
CNN eller Fox nämner inget om islamism

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jasså, han hade ju ägnat senaste tiden åt att gotta sig åt ISIS videos och rösterna sa åt honom att han skulle mörda för ISIS, han har själv uppgett att han är muslim och han gör den välkända enfingerhälsningen på bild.

Men vad vet jag, han kanske var med i livets ord istället.

Santiago.jpg

"In Nov. 2016, Santiago-Ruiz walked into an FBI office in Anchorage and claimed he was being forced to fight for ISIS, But the dead giveaway in Ruiz’s photo below is not just the Kaffiyeh around his neck, even more particular, is him raising his index finger. The Muslim calls the index finger sabbabah, to proclaim there is no god but Allah, a single unique god. This is a sign that he believes that Allah is the unique absolute one (not the Trinity) who sent Muslims to destroy the concept of the Trinity which would be three fingers raised as Orthodox Christians do. This is the signal. If the Nazi has a Seig Heil the Islamist has the sabbabah (index finger) and he raises it on photo ops to declare his allegiance to Allah.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag litar på Fox, om de säger att han är islamist ifrågasätter jag det inte

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Oavsett om han tillhör Daesh eller inte så tycker jag det hela säger mycket om media.

MSM har redigerat bilder för att bleka hans hy samt klippt bort hans finger, det säger MYCKET om MSM...
Det är tydligen jättesvårt i sådana här fall att bara rapportera och visa upp sanningen, det måste in och klippas och redigeras så "rätt" bild visas...

Ett annat exempel är SJW/PK-eliten som kläcker ur sig att
"jaha, men då är Zlatan också Daesh-terrorist, han pekar ofta med ett finger när han gjort mål"
och POFF så är de återigen inne på sina idiotiska relativism-spår...



:dummer
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag litar på Fox, om de säger att han är islamist ifrågasätter jag det inte

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Säger dom det då?
Dom säger i alla fall att han tittade på ISIS videos innan dådet.

Han kallade sig även Aashiq Hammad på myspace och spelade in Islamist Musik redan 2007 tydligen.

Dvs redan innan han åkte till Irak och fick sin påstådda PTSD.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Oavsett om han tillhör Daesh eller inte så tycker jag det hela säger mycket om media.

MSM har redigerat bilder för att bleka hans hy samt klippt bort hans finger, det säger MYCKET om MSM...
Det är tydligen jättesvårt i sådana här fall att bara rapportera och visa upp sanningen, det måste in och klippas och redigeras så "rätt" bild visas...

Ett annat exempel är SJW/PK-eliten som kläcker ur sig att
"jaha, men då är Zlatan också Daesh-terrorist, han pekar ofta med ett finger när han gjort mål"
och POFF så är de återigen inne på sina idiotiska relativism-spår...



:dummer
Vem har klippt, var? Om SVT skall jag ta upp det med min bra brevvän där.

Jag tror det är farligt att börja kalla sinnessjukas vansinnesdåd för islamistiska terrorattacker. Vi får inte devalvera hotet.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Vem har klippt, var? Om SVT skall jag ta upp det med min bra brevvän där.

Jag tror det är farligt att börja kalla sinnessjukas vansinnesdåd för islamistiska terrorattacker. Vi får inte devalvera hotet.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Det har du ju IOFS rätt i, vi kan kalla det en attack inspirerad av IS så länge då, eftersom det ju är klarlagt att han tittade på deras videos och hörde röster i huvudet säga att han skulle döda för IS.

Försiktigt nog?
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top