Styrbjörns laddade dröm

styrbjörn

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2013
Ort
Pedersöre
Hoj
k3 gsxr
Bromsbänken hade ingen broms. Jag ville inte motorbromsa med 12 000 varv så jag kopplade fritt så länge rullen skulle sakta ner! Jag höll in kopplingen när den nöp, lätt att vara efterklok men hojen har ju fler växlar :huvet När jag öppnade kopplingen så fattades det 2 stift ur trycklagret.
 

styrbjörn

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2013
Ort
Pedersöre
Hoj
k3 gsxr
Nu är nytt trycklager och stänger monterat! Hittade också ett perfekt ställe att lägga en lagerkula, som Andersbrink tipsade om! Tack!

Drömmen om den kraftigt accelererande hojen har efter många år blivit sann! Det känns otroligt att inte våga dra på för fullt på en raksträcka! Vilken adrenalinmaskin :3freak

Stort tack till alla som har hjälpt mig!
 

Intense

Ny medlem
Gick med
3 May 2008
Ort
i staan
Hoj
Blå fågel med fläkthjul
Nu är nytt trycklager och stänger monterat! Hittade också ett perfekt ställe att lägga en lagerkula, som Andersbrink tipsade om! Tack!

Drömmen om den kraftigt accelererande hojen har efter många år blivit sann! Det känns otroligt att inte våga dra på för fullt på en raksträcka! Vilken adrenalinmaskin :3freak

Stort tack till alla som har hjälpt mig!

Fasen vad kul, man får gratulera till ett fint bygge! Känner att jag varit lite dålig med att närvara i denna forumdel senaste månaderna.. Visst är det döfränt när man känner att man måste dosera gasrullen oavsett växel för att inte flyga av eller slå runt :yoparty
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top